PracaGrupypl.praca.dyskusjeDodatkowe Dochody › Re: Dodatkowe Dochody
    From: "Harry" <H...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dodatkowe Dochody
    Date: Sun, 9 Jan 2005 18:10:03 +0100

    Jesliby ktos zył dostatnio bo firma dobrze by płaciła za dobrą pracę to nie
    byłoby potrzeby ogłaszania sie na listach dyskusyjnych, no nie? Miejsc już
    dawno by nie było bo tytani pracy walczyliby dniami i nocami ku chwale firmy
    a wszyscy w Polszu piliby Herbalife....

    Anyway szkoda czasu.
    Jak to mawiał mój prezes jak mnie zatrudniał:
    "Niech pan powie ile chce zarabiać i dobrze przemyśli wybór. Ja wiem ile sie
    na pana stołku należy, ale chcę usłyszeć to od pana.
    Niech pan powie tyle, cobym nie widział pod biurkiem co poniedziałek
    Wyborczej i coby nie miał pan ciągotrek do łażenia z ulotkami po marketach w
    weekendy albo do innego zajęcia po godzinach pracy".

    Życie jest po to by je przeżyć a nie przecharować w robocie. Kiedyś trza sie
    było narobic by zarobić, teraz trza pracować mądrze, ot i cała filozofia.

    H.