PracaGrupypl.praca.dyskusjeDodatek aktywizacyjny › Dodatek aktywizacyjny
    From: menth0l <m...@r...this.o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dodatek aktywizacyjny
    Date: Wed, 13 Jan 2010 18:38:18 +0000 (UTC)

    Właśnie jestem po lekturze linka: http://pl.wikipedia.org/wiki/
    Dodatek_aktywizacyjny ale na wszelki wypadek chciałbym zapytać..

    Otóż 4 miesiące temu zostałem bezrobotnym z prawem do zasiłku na 6
    miesięcy. W tym tygodniu podjąłem pracę w innej firmie (z własnej
    inicjatywy). Jak na miejsce, w którym mieszkam moja pensja jest...
    powiedzmy godziwa.

    Teraz: czy wniosek o dodatek aktywizacyjny jest rozpatrywany przez osobę
    decyzyjną z PUP-u w tym sensie, że może zostać odrzucony mimo spełniania
    kryteriów z przytoczonego linka? A jeśli tak to jakie mogą być kryteria
    jego odrzucenia (np. zbyt wysoka - zdaniem PUP - pensja)? W końcu: czy
    wymagane są jeszcze jakieś dokumenty oprócz nowej umowy?

    --
    pozdrawiam,
    menth0l