PracaGrupypl.praca.dyskusje › Foto do CV

  • 1. Data: 2006-12-05 19:49:51
    Temat: Foto do CV
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Witam

    Jakie zdjecie do CV wybrac? Koszula+krawat czy
    koszula+krawat+marynarka?

    Dodam ze w wersji bez marynarki wszytsko wyglada lzej :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2006-12-05 19:53:19
    Temat: Re: Foto do CV
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 05-12-2006 o 20:49:51 Rafal M <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jakie zdjecie do CV wybrac? Koszula+krawat czy
    > koszula+krawat+marynarka?
    >
    > Dodam ze w wersji bez marynarki wszytsko wyglada lzej :)

    mysle, ze lepiej zrob zdjecie twarzy.

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 3. Data: 2006-12-06 07:09:28
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek P. napisał(a):
> [...]

    Naprawdę uważasz, że zdjęcie jest tu najwazniejszym czynnikiem
    w wyborze kandydata? Jesli tak, to po cholerę pisać CV?
    Jesli nie, to po cholerę masturbować się nad wyborem fotografii..?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-12-06 07:21:34
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Rafal M wrote:
    > Witam
    >
    > Jakie zdjecie do CV wybrac? Koszula+krawat czy
    > koszula+krawat+marynarka?
    >
    > Dodam ze w wersji bez marynarki wszytsko wyglada lzej :)

    Zalezy, komu to wysylasz. Zdjecie "w pelnym rynsztunku" jest mile
    widziane tam, gdzie masz kontakt z klientem w takim wlasnie stroju (np.
    PH, banki) lub w branzach "garniturowych" - np. zawody prawnicze.
    Wszedzie indziej estetyczne zdjecie w koszuli i z krawatem jest ok.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 5. Data: 2006-12-07 01:54:06
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "Immona" ...

    > Zalezy, komu to wysylasz.

    PROSZE delikatnie zaznaczyc, ze piszesz o PL.

    Bo na zach. od Odry jest troszke inaczej
    (choc i tu zaczynaja przeginac)

    --
    T.F.

  • 6. Data: 2006-12-10 09:43:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Dec 2006 01:54:06 -0000, "T.F." <t...@u...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >PROSZE delikatnie zaznaczyc, ze piszesz o PL.
    >
    >Bo na zach. od Odry jest troszke inaczej
    >(choc i tu zaczynaja przeginac)

    Chcą zdjęć w dresach?