PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo kiedy MUSZE zglosic sie jako bezrobotny - PILNE... › Do kiedy MUSZE zglosic sie jako bezrobotny - PILNE...
    From: "zwykly_facet" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Do kiedy MUSZE zglosic sie jako bezrobotny - PILNE...
    Date: Mon, 5 Jul 2004 23:21:47 +0200

    Byc moze bylo to juz na tej grupie, ale naprawde bardzo zalezy mi na czasie
    i na jednoznacznej odpowiedzi, poniewaz nie jestem pewien, czy nie
    przekroczylem dopuszczalnego terminu, uprawniajacego do pobierania zasilku
    dla bezrobotnych.

    Od dnia 01.07.2003. do dnia 30.06.2004. bylem zatrudniony na podstawie umowy
    na czas okreslony w pelnym wymiarze czasu pracy, a zgapilem sie trpche z
    terminami - z roznych powodow i i nie jestem pewien, do kiedy MUSZE zglosic
    sie do urzedu zatrudnienia, aby nie stracic prawa do zasilku dla
    bezrobotnych.

    Bardzo prosze o odpowiedz, poniewaz nie wiem, czy juz jutro jest OSTATECZNY
    termin, czy byc moze on juz....minal....:-((

    Pozdrawiam
    zf