PracaGrupypl.praca.dyskusje › Długoletnie zatrudnienie

  • 1. Data: 2011-11-27 17:36:55
    Temat: Długoletnie zatrudnienie
    Od: " AnnaGA" <a...@N...gazeta.pl>

    z opowieści rodzinnych, ktoś z rodziny mówił, ze zna osobe, która pracowała w
    firmie niecałe 2 lata. Nieduża firma handlowa. Rewelacyjnej kasy nie płacili,
    ale troje pracowników pracowali tam od 19 lat, od 13 lat i od 11 lat (są
    teraz w wieku coś ok. 45, 40 i 35 lat).
    Nie sprawiali wrażenia pracy pod przymusem.
    Znajdzie ktoś taki teraz inną robotę ?

    jak pracodawcy patrzą na tak długie zatrudnienie ?
    co wogóle pomyslicie o takich co siedzą w jednej firmie tyle lat?
    siostra co 2-3 lata zmienia firmę.

    Pozdrawiam
    Anna GA
    dobre strony:
    http://kobieta.wzwiazku.netstrefa.pl/inwigilacja.htm

  • 2. Data: 2011-11-27 18:29:58
    Temat: Re: Długoletnie zatrudnienie
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 27 listopada 2011 (18:36:55) napisano:

> [...]
    > ale troje pracowników pracowali tam od 19 lat, od 13 lat i od 11 lat (są
    > teraz w wieku coś ok. 45, 40 i 35 lat). Nie sprawiali wrażenia pracy

    Owce. Też stoją w zagrodzie i nie sprawiają wrażenia, że są tam pod
    przymusem.

    > Znajdzie ktoś taki teraz inną robotę ?

    Taką, że rewelacyjnej kasy nie płacą? Mnóstwo :).

    > co wogóle pomyslicie o takich co siedzą w jednej firmie tyle lat?

    Że to albo osoby bardzo szczęśliwe i zadowolone z warunków pracy, albo...
    Nie, nie będę się wyrażał. Bardzo źle myślę o osobach, które są
    niezadowolone z czegoś i nie robią nic, aby to zmienić.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 3. Data: 2011-11-27 22:28:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AnnaGA pisze tak:

    > Nie sprawiali wrażenia pracy pod przymusem.
    > Znajdzie ktoś taki teraz inną robotę ?

    Ale po co ma szukać innej jak mu w tej dobrze bo np płacą powyżej
    pułapu w danym miescie i prawie nic się nie robi, praca lżejsza od
    spania. Przeprowadzać się nigdzie nie zamierza za pracą bo koszty
    zjedzą zysk.

    Pieniądze to nie wszystko. Jak ktoś ma udane życie prywatne, dzieci to
    odwali 8godzin i ucieka do domu do rodziny.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2011-11-28 14:46:33
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał

    > Że to albo osoby bardzo szczęśliwe i zadowolone z warunków pracy, albo...
    > Nie, nie będę się wyrażał. Bardzo źle myślę o osobach, które są
    > niezadowolone z czegoś i nie robią nic, aby to zmienić.

    A gdzie wyczytałeś, że te osoby są niezadowolone?

    N.

  • 5. Data: 2011-11-28 14:48:20
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    " AnnaGA" <a...@N...gazeta.pl> napisał

    > Znajdzie ktoś taki teraz inną robotę ?

    To zależy.

> [...]

    To zależy.

    > co wogóle pomyslicie o takich co siedzą w jednej firmie tyle lat?

    Jeśli ma taką potrzebę ...

    N.

  • 6. Data: 2011-11-28 15:06:05
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    On 28.11.2011 15:46, Nixe wrote:

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał

    > A gdzie wyczytałeś, że te osoby są niezadowolone?
    >
    > N.

    A gdzie Yakhub napisal, ze te osoby sa niezadowolone? Yakhub podzielil
    pracownikow, ktorzy siedza latami w jednej firmie na dwie grupy.
    Pierwsza grupe reprezentuja ludzie szczesliwi i zadowoleni, a o
    drugiej(ludzie niezadowoleni) wolal sie szerzej nie wypowiadac - zapewne
    nie chcial nikogo obrazac.

    Przynajmniej ja to tak rozumiem.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 7. Data: 2011-11-28 15:17:49
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek[TK]" <t...@N...pl> napisał

    > A gdzie Yakhub napisal, ze te osoby sa niezadowolone?

    Sorki, sorki, sorki!
    Nie wiem jak to się stało, ale chyba zbyt szybko omiotłam wzrokiem to
    pierwsze zdanie o osobach szczęśliwych.

    N.

  • 8. Data: 2011-11-28 15:29:11
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 28 listopada 2011 (16:17:49) napisano:

    > Sorki, sorki, sorki!

    No!

    Żeby mi to było przedostatni raz!

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 9. Data: 2011-11-28 16:14:46
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    On 28.11.2011 16:17, Nixe wrote:
    > Sorki, sorki, sorki!
    > Nie wiem jak to się stało, ale chyba zbyt szybko omiotłam wzrokiem to
    > pierwsze zdanie o osobach szczęśliwych.
    >
    > N.

    :)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 10. Data: 2011-11-28 21:02:06
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 17:36:55 +0000 (UTC), AnnaGA napisał(a):

    > siostra co 2-3 lata zmienia firmę.

    A wg ciebie to świadczy o niej dobrze, czy raczej źle? I dlaczego?
    --
    marcin