PracaGrupypl.praca.dyskusje › Długie CV i co z nim począć?

  • 41. Data: 2005-06-05 21:43:17
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-05 23:38, Użytkownik Duddus napisał:

    > To ile tych fakultetów ???? :P

    Żaden z języka polskiego :P
    Pójdź kiedyś na wykład z przedmiotów ścisłych fizyka/matematyka. Tam
    profesorowie robią takie byki, że to po prostu głowa mała :)

    --
    Witiia

  • 42. Data: 2005-06-05 22:06:09
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2005 23:29:41 +0200, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisał:

    > Tak tak. Bo przecież nazwa stanowiska wszystko powie o zakresie
    > obowiązku i
    > doświadczeniu zdobytym na tym stanowisku.

    :))). Dokladnie.
    Moje ostatnie stanowisko nazywalo sie "Pracownik centralnego dzialu
    sprzedazy"
    Faktycznie, pracodawca by bardzo duzo z niego wywnioskowal, gdybym
    poprzestal na podaniu nazwy. Dobrze, ze dysponuje pisemna opinia
    pracodawcy, ktora potwierdza to, co wpisalem do CV jako swoje pelnione
    obowiazki (w dodatku ewoluujace na przestrzeni 5 lat)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 43. Data: 2005-06-05 22:31:00
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7vrld$aq7$1@news.onet.pl...

    > Żaden z języka polskiego :P
    > Pójdź kiedyś na wykład z przedmiotów ścisłych fizyka/matematyka. Tam
    > profesorowie robią takie byki, że to po prostu głowa mała :)

    Za co trudno ich chwalić... I usprawiedliwiać też ciężko :-(

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 44. Data: 2005-06-05 22:34:05
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No pewnie. Może zaraz zaproponujesz zawarcie w CV tylko jednej informacji:
    > "Ja się po prostu nadaję na to stanowisko, mam wiedzę i umiejętności, a
    jak
    > mnie nie zatrudnicie, to będziecie fraaaajerzy"?

    Wydaje mi się, że Twoje argumenty są nieco "pozamerytoryczne" i nawet nie
    wiem, czy odpowiadać na Twój post...

    Nigdzie nie proponowałem zamieszczania w CV tylko jednej informacji. Ale
    uważam, że jeśli się cos umie robić naprawdę dobrze, to warto o tym napisać.
    A ukończenie kursu (jeśli nie idzie za tym zdobycie wymiernych umiejętności)
    nie jest faktem, który mówi nam o tym, czy się coś umie, czy po prostu za
    taki kurs się zapłaciło...

    CV jest - jak już ktoś wcześniej napisał w tym wątku - wizytówką, a nie
    szczegółowym życiorysem do siódmego miejsca po przecinku ;-)

  • 45. Data: 2005-06-05 22:36:01
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    napisał:

> [...]

    pracodawcy, ktora potwierdza to, co wpisalem do CV jako swoje pelnione
    obowiazki (w dodatku ewoluujace na przestrzeni 5 lat)

    Myślę, że Szanowni Koledzy nie doceniają nieco swoich ewentualnych
    przyszłych pracodawców :-)))

    IMVHO nazwa stanowiska i ewentualny skrócony zakres obowiązków - to
    informacje wystarczające do podjęcia przez osobę rekrutującą decyzji, czy
    umówić się z kandydatem na rozmowę kwalifikacyjną, czy też nie.

  • 46. Data: 2005-06-05 22:38:11
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-06 00:34, Użytkownik Maciej Ślużyński napisał:

    > CV jest - jak już ktoś wcześniej napisał w tym wątku - wizytówką, a nie
    > szczegółowym życiorysem do siódmego miejsca po przecinku ;-)

    Wiesz, teraz pracodawcy uważają, że umiesz tylko to co w CV napisałeś.
    Jeśli czegoś nie napisałeś, to raczej marne szanse by dowiedzieli się
    jeszcze o Twoich dodatkowych doświadczeniach, umiejętnościach, szkoleniach.

    Niestety nie zawsze jest okazja na rozmowie kwalifikacyjnej, by te
    wszystkie szczegóły nie zamieszczone w CV przywołać. Dlatego właśnie
    tyle osób stara sie jak najwięcej napisać w CV.

    --
    Witiia

  • 47. Data: 2005-06-05 22:39:57
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-06 00:36, Użytkownik Maciej Ślużyński napisał:

    > IMVHO nazwa stanowiska i ewentualny skrócony zakres obowiązków - to
    > informacje wystarczające do podjęcia przez osobę rekrutującą decyzji, czy
    > umówić się z kandydatem na rozmowę kwalifikacyjną, czy też nie.

    Zgadzam się w 100%(zamieniłbym tylko słówko "ewentualny" na "oraz")

    --
    Witiia

  • 48. Data: 2005-06-05 22:42:19
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 00:31:00 +0200, Maciej Ślużyński
    <m...@A...pl> napisał:

    > Za co trudno ich chwalić... I usprawiedliwiać też ciężko :-(

    Mówisz, że "ciężko" to dobry synonim? ;>

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 49. Data: 2005-06-05 22:44:39
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 00:36:01 +0200, Maciej Ślużyński
    <m...@A...pl> napisał:

    > IMVHO nazwa stanowiska i ewentualny skrócony zakres obowiązków - to
    > informacje wystarczające do podjęcia przez osobę rekrutującą decyzji, czy
    > umówić się z kandydatem na rozmowę kwalifikacyjną, czy też nie.

    Ale ja w kilku firmach pracowalem na roznych dziwnch stanowiskach, o
    obowiazkach nieadekwatnych do ich nazwy - ni cholery na 1 stronie to sie
    nie zmiesci, poniewaz wlasnie przy kazdym podaje skrocony zakres
    obowiazkow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 50. Data: 2005-06-05 22:45:35
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7vuvk$o8q$2@news.onet.pl...

    > Zgadzam się w 100%(zamieniłbym tylko słówko "ewentualny" na "oraz")

    Słówko "ewentualny" odnosiło się do "skróconego" :-)))

    Kwantyfikator "i" zaś sugeruje, aby była I nazwa stanowiska I opis zakresu
    obowiązków (ewentualnie skrócony tak, aby wszystko mieściło się na jednej
    stronie...).