PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki max termin na wysłanie CV

  • 1. Data: 2005-06-05 14:39:29
    Temat: jaki max termin na wysłanie CV
    Od: "Err0r_dll" <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@gazeta.pl>

    Witam, własnie wpadlo mi w ręce ciekawe ogłoszenie,
    na które chciałbym wysłać aplikacje, problem jednak ze
    jest to oferta z 30 maja, nie ma nic na temat terminu, a oferty
    chcą by wysyłać pocztą zwykłą. Czy jest sens wysłać ofertę
    np jutro, pewnie dojdzie w środę czyli 10 dni od daty ukazania sie
    ogłoszenia, czy to nie za późno ?
    Pozdrawiam Jakub

  • 2. Data: 2005-06-05 14:50:48
    Temat: Re: jaki max termin na wysłanie CV
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2005 16:39:29 +0200, "Err0r_dll"
    <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@
    gazeta.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >chcą by wysyłać pocztą zwykłą. Czy jest sens wysłać ofertę
    >np jutro, pewnie dojdzie w środę czyli 10 dni od daty ukazania sie

    A co, myślisz że przyjmują tylko zgłoszenia z datą stempla 1 czerwca? Pewnie, że
    wysyłaj.

  • 3. Data: 2005-06-05 17:40:52
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    Możesz wysyłać nawet jak nie było ogłoszenia. Nie ma żadnego terminu.

    Tyle, że w liście motywacyjnym , po dłuższym terminie, nie używaj zwrotu "w
    nawiązaniu do ogłoszenia" itp.

  • 4. Data: 2005-06-05 19:54:39
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Err0r_dll napisał(a):

> [...]
    > chcą by wysyłać pocztą zwykłą. Czy jest sens wysłać ofertę
    > np jutro, pewnie dojdzie w środę czyli 10 dni od daty ukazania sie

    Przedpiscy mają świętą rację pisz! Jeżeli nie spróbujesz nie będziesz
    wiedział.
    Wwa

  • 5. Data: 2005-06-06 09:21:15
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Err0r_dll napisał(a):
> [...]
    > chcą by wysyłać pocztą zwykłą. Czy jest sens wysłać ofertę
    > np jutro, pewnie dojdzie w środę czyli 10 dni od daty ukazania sie

    Hmm...skomplikowana sprawa...
    Rozważmy... niepewne zyski vs. pewne koszty

    Zysk - praca o jaką Ci chodziło.
    Koszty - koperta, znaczek, 2+ strony papieru, toner/tusz, zużycie
    sprzętu, czas własny na przygotowanie oferty, inne koszty nie
    uwzględnione w wyliczeniu.
    Rzeczywiście decyzja nie jest oczywista.

    pozdrawiam

    pomocny Zbyszek

  • 6. Data: 2005-06-06 09:54:50
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Err0r_dll napisał:
    > Czy jest sens wysłać ofertę
    > np jutro, pewnie dojdzie w środę czyli 10 dni od daty ukazania sie
    > ogłoszenia, czy to nie za późno ?

    wyślij priorytetem(znaczek w cenie 2 zł), i w granicach tego samego
    miasta jeśli wysyłasz rano to dojdzie w tym samym dniu, a do pozostałych
    miejsc powinno dojść dnia następnego.

    papatki
    kanta