PracaGrupypl.praca.dyskusje › Długie CV i co z nim począć?

  • 81. Data: 2005-06-07 05:40:39
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sryxfnuo5qxrvn@blaster...

    > A, właśnie, nie napisałeś, ile aplikacji przyszło, tzn. jaki procent
    > stanowiła ta dwunastka.

    60 z małym ogonem (chyba 63, albo jakoś podobnie). I ciekawostka: przy dwóch
    CV był dołączony tekst: "Nie wyrażam zgody na przetwarzanie...". No to nie
    przetwarzałem - poszło nieczytane do niszczarki ;-)

    > Ciekawi mnie, czy w obecnej sytuacji rynkowej, przeciętnie, dla
    > przeciętnego stanowiska (na przykład opisanego przez Ciebie), za godnych
    > uwagi uważa się aplikantów spelniających >70% wymogów z ogłoszenia, czy
    > raczej >130%?

    100%. Jak piszę "wymagania", to są to wymagania, czyli nie wyobrażam sobie
    zatrudnienia osoby bez tych umiejętności. Ewentualne dodatkowe atuty służą
    do wybierania najlepszego spośród tych, którzy spełniają wymagania.

    Sigurd

  • 82. Data: 2005-06-07 06:51:58
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Tomasz Brzeziński na pl.praca.dyskusje:
    > 60 z małym ogonem (chyba 63, albo jakoś podobnie). I ciekawostka: przy dwóch
    > CV był dołączony tekst: "Nie wyrażam zgody na przetwarzanie...". No to nie
    > przetwarzałem - poszło nieczytane do niszczarki ;-)

    E... zniszczenie też jest specyficzną formą przetwarzania (czy może
    raczej zaniechania przetwarzania :) )

    --
    Ziemek

  • 83. Data: 2005-06-07 12:46:20
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Podczas pisania mojego CV napotkałam mały problem - CV ma 3 strony.
    > Oczywiście jego długość nie wynika ze stosowania zbyt dużej czcioni
    > lub odstępów, ale z chęci opisania co porabiałam w swoim życiu na
    > poprzednich stanowiskach.

    Umiejętność syntezy też jest oceniana. Pomyśl, bo warto. Od
    zainteresowania pracodawcy Twoją osobą pod względem jego oczekiwań
    jest LM.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 84. Data: 2005-06-07 18:51:45
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości news:slrndaah0e.j90.ziembor.news@tau.ceti.pl...
    > Tomasz Brzeziński na pl.praca.dyskusje:
    >
    > E... zniszczenie też jest specyficzną formą przetwarzania (czy może
    > raczej zaniechania przetwarzania :) )

    No, rozważałem zaklejenie w kopercie i włożenie do segregatora z napisem
    "bardzo pilne" - bo do tego segregatora, jak wskazuje praktyka, nikt nigdy
    nie zagląda ;-)

    Sigurd