PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce są tak niskie zarobki

  • 21. Data: 2005-04-18 13:15:08
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce są tak niskie zarobki
    Od: "Zenek" <Z...@w...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d4026s$eki$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy to znaczy 1200? za pare pecetów, przecież to jest robota na 2h
    > miesięcznie (odzyskać dane blondynki i wrzucić jej obraz dysku bo
    > poinstalowała różnego syfu) w 2h miesięcznie.

    Bral 50zl a wygryzl kogos kto bral 70zl ;)

  • 22. Data: 2005-04-18 13:22:54
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Zenek napisał :

    > Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Bral 50zl a wygryzl kogos kto bral 70zl ;)
    No to jest przecież walka na rynku jak się znajdzie jakiś palant, który się
    przypodoba i będzie robił wszystko za darmo (łącznie z zapotrzebowanie na
    uciechy szefa) to nie ma przebacz!
    --
    _____________________________

  • 23. Data: 2005-04-18 14:22:56
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-18, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > No to jest przecież walka na rynku jak się znajdzie jakiś palant, który się
    > przypodoba i będzie robił wszystko za darmo (łącznie z zapotrzebowanie na
    > uciechy szefa) to nie ma przebacz!
    No to niech mi potem jeden z drugim nie przychodzi i nie marudzi, że mało
    zarabia. I niech nie marudzi na newsach, że czegoś nie potrafi klientowi
    zrobić. Jak nie umie, to po cholerę się brał do roboty?

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Ja rozumiem, że są problemy i są problemy. Tyle, że niektórzy
    to mają kłopoty z podstawami. To mniej wiecej tak, jakby ktoś się najął
    na drwala wiedząc, że siekierę to się za trzonek trzyma, ale ścinał
    drzewo obuchem waląc. W zasadzie to pozostaje wtedy życzyć, aby
    przywalił z całej siły. Fizyka załatwi resztę.
    --
    "Znamy siebie na tyle, na ile nas wypróbowano"
    /Gustaw Herling Grudziński "Inny świat"/

  • 24. Data: 2005-04-18 14:35:30
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-18, Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> wrote:
    > NetWare 4.11 i kilkanascie stacji w hurtowni i sklepie z
    > wyposazeniem firma _bierze" 170 zlotych :-((((
    Z jednej strony zleceniodawca chciałby móc wliczyć sobie w koszta
    co się da, dlatego wygodniej mu wziąć firmę, która mu wystawi fakturę,
    z drugiej zaś chce płacić jak najmniej i bierze kogoś na czarno, komu
    zapłaci śmieszne pieniądze. I teraz taka firma, która chciałaby wziąć
    zlecenie na opiekę nad siecią musi dać takie ceny, żeby zleceniodawca
    wybrał ich i fakturę (i jakiś poziom obsługi) a nie kogoś na czarno,
    kto g...o zarobi i tyleż samo umie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można

  • 25. Data: 2005-04-24 09:43:40
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Artur R. Czechowski wrote:

    > No to niech mi potem jeden z drugim nie przychodzi i nie marudzi, że mało
    > zarabia. I niech nie marudzi na newsach, że czegoś nie potrafi klientowi
    > zrobić. Jak nie umie, to po cholerę się brał do roboty?

    Ale tacy rzeczywiście mało potrafią. To widać później po organizacjach
    sieci lokalnych oraz po tym, jak te sieci sieją wirusami.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 26. Data: 2005-04-26 19:44:48
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-24, Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> wrote:
    > Ale tacy rzeczywiście mało potrafią. To widać później po organizacjach
    > sieci lokalnych oraz po tym, jak te sieci sieją wirusami.
    Dobry fachowiec od remontów zarabia całkiem przyzwoite pieniądze. Chciałbym
    tyle zarabiać. Problem w tym, że nie potrafię kłaść kafelków. I nie kładę.
    Ani za dniówkę 100PLN, ani za 10PLN. Za 1PLN też nie.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. To taka aluzja była do co poniektórych.
    --
    Obyś webmasterem został
    /przekleństwo Czesia/