PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce jest do dupy?

  • 61. Data: 2004-03-05 12:06:34
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    KrzysztofM <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał(a):

> [...]
    > większościowy pakiet akcj spółki za ok. 170 tysięcy złotych (majątek spółki
    > to ok. 20 mln złotych, ale równocześnie olbrzymie zadłużenie).
    > AP rozłożyła mu zapłatę na raty spłacane przez 3 lata. W ciągu 3 lat
    > właściciel wyssał ze spółki kilka milionów złotych. Obecnie firma zamiast
    > 600 osób zatrudnia 15 i jest w upadłości. Najgorszej jest to, że ten
    > człowiek po tym jak został odwołany z prezesa zarządu, kupił kolejną spółkę
    > z której chce zrobić wydmuszkę.... I niestety przez takich ludzi i takie
    > zachowania, prywatyzacja w Polsce ma opinię "złodziejskiej".

    No właśnie! A bezrobocie w majestacie (bez)prawa roooooooooooooośnie.
    A jeszcze "fachowcy" od ekonomii i bezrobocia mówią bezrobotnym, że to oni
    są winni temu, że nie mają pracy i że mają przestać narzekać i wiąść
    się do pracy. OKI - tylko gdzie?

    Marek

  • 62. Data: 2004-03-05 12:26:39
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Jerzy \Doom_\ Zientkowski <d...@N...irc.pl> napisał(a):

    > Ty, zaczekaj :), ale jeżeli tam jest _lepsze i tańsze_, to ja chcę je kupić.
    > Czemu miałbym płacić więcej za gorsze?

    tańsze nie znaczy automatycznie lepsze. Żona właśnie kupiła w hipermarkecie
    miód (TIP), który wprawdzie nie świeci w nocy, ale którego dodatki nie
    są zdrowe. Ten miód jest ponoć tylko konfekcjonowany w Polsce i dlatego
    taki tani, a nasi pszczelarze mają kłopoty ze zbytem swojego miodu.
    Taki przypadków niestety więcej.

    > 'Nowy pracownik nie daje sobą pomiatać tylko stawia na swoim'...
    > Ja cię kręcę...to będzie jakiś fajny, nowy film sci-fi?
    > Bo w mojej rzeczywistości taki pracownik może że i postawi na swoim (np.
    > dostanie pensję za ten miesiąc w żądanej wysokości) a zaraz potem jest
    > rekrutacja na nowego pracownika. Amen. Pełno ludzi na każde stanowisko można
    > znaleźć.
    A w mojej rzeczywistości pracownik nawet nie pomyśli o proteście,
    bo wie ilu czeka w kolejce na zwolnione przez niego miejsce.

    Marek

  • 63. Data: 2004-03-05 12:37:00
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są zdrowe. Ten miód jest ponoć tylko konfekcjonowany w Polsce i dlatego
    > taki tani, a nasi pszczelarze mają kłopoty ze zbytem swojego miodu.

    No właśnie! Dlaczego robicie z żoną takie rzeczy!? To nie godne Polaka
    patrioty! Wstydź się!

    > A w mojej rzeczywistości pracownik nawet nie pomyśli o proteście,
    > bo wie ilu czeka w kolejce na zwolnione przez niego miejsce.

    Zgada się. Dokładnie tak jest. Jak byś chciał to zmienić?

    andrzej

  • 64. Data: 2004-03-05 12:41:44
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    andrzej <b...@o...pl> napisał(a):

    > Zawsze będą zawiedzeni ludzie, którzy po wdepnięciu w kałuże będą głosować
    > na tego, kto im obieca, że za jego rządów deszcz będzie padał do góry.
    > Dokładnie to oznacza głosowanie na partie typu samoobrona.
    > Nawet wilokrotne wdepnięcie w kałuże nie usprawiedliwia robienia głupot.

    Może i tak, ale od czasu powstania III RP ludzie są zawiedzeni z takich
    powodów, które nie są udziałem mieszkańców krajów, do grona których Polska
    aspiruje - nawet w czasie nocnych sennych koszmarów.
    Taki klimat nie sprzyja działaniom przemyślanym, a co dopiero logicznym
    i mądrym.

    Marek

  • 65. Data: 2004-03-05 12:47:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    > Mózg się lasuje i czacha dymi. Sklepy zapchane zagranicznym żarciem,
    > ale to rolnicy nakradli i narobili długów - ręce i gacie opadają, bo tego
    > komentować nie ma siły. Przecież małorolny i były pracownik PGR-u nie założy
    > partii politycznej bo za co.

    zwróciłeś uwagę na cudzysłów przy słowie rolnicy...........

    samoobrona zajęła się rolnikami bo nikt inny się nimi nie zajmował
    PSL jest partia obszarniczą a drobnych rolników wszyscy mają w dupie
    oczywiście biorąc ich w "opiekę" zrobił więcej złego niż dobrego
    bo opieka nad drobnymi powinna polegać na pomocy i edukacji
    a nie na poklepywaniu i mówieniu tak tak złe państwo zła unia źli miastowi......

    Śmieszne jest to że wielu samoobrońców to osoby które spasły brzuchy na
    wykiwanych rolnikach

    > królika, a reszta gorzej. Teoretycznie ~20% ludzi głosuje w sposób
    > nieprzewidywalny, a w praktyce nawet więcej niż dwa razy tyle, bo są ludzie,
    > którzy cięgle liczą na to, że któraś ekipa odszczeka bezrobocie i bandycką
    > prywatyzację. Co do bajzlu, to głowny problem to stale rosnące bezrobocie.

    no tak sporo osób liczy na to że będzie znowu jak za komuny .........

    > pas
    > 14 lat zasiskania pasa i obietnic już minęło
    Jak na razie no od 14 lat popuszczamy pasa zamiast go zaciągnąć

    Pompujemy forsę w nie rentowne zakłady pracy w kopalnie w stocznie itp.......
    ktoś kiedyś policzył że forsy kóra została wtopioną w którąś ze stoczni
    starczyło by na sute odprawy i wypłatę przez kilka lat zasiłków dla pracowników
    i jeszcze by sporo zostało..... utrzymanie zakładu który nie wypracowuje zysku
    kosztuje
    sporo więcej niż tylko pensje pracowników. Wniosek bardziej by się go opłacało
    zamknąć i dawać wypłatę za darmo niż podtrzymywać mit .......

    > własnie to utrzymywanie wskaźników wzrostu i wysokiego kursu złotówki
    > wprowadza największą nędzę, bo opiera się na podpieraniu gospodarki
    > innych krajów z Chinami włącznie
    baj baju będziesz w raju........

> [...]
    > Polski" to kolejne przegięcie. Co to jest Polska? Polska to przede wszystkim
    > ludzie. Również ci, a może przede wszystkim ci (bo są w większości), których
    > interes jest od czasu powstania III RP coraz bardziej zagrożony, którzy żyją
    > na kredyt, nie mają pracy, mają coraz większą biedę, a coraz większą
    > desperację bo widzą, że kolejni rządzący z ironicznym uśmiechem reagują na
    > głosy krytyki, a tak naprawdę mają większość rządzonych coraz bardziej w
    > dupie. W Polsce jest do dupy przede wszystkim z powodu wielkiego bezrobocia

    Zdradą jest popierani ludzi w których interesie leży tylko przejecie władzy i
    nachapanie
    się bo nic innego nie stopii za samoobroną ona jest gorsze niż SLD.

    marek

  • 66. Data: 2004-03-05 12:52:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dokładnie to oznacza głosowanie na partie typu samoobrona.
    > Nawet wilokrotne wdepnięcie w kałuże nie usprawiedliwia robienia głupot.

    dokładnie........ bo samoobrona weźmie wygra wybory a następnie
    wysra się na jej wyborców, i zacznie trzepać kapuchę........

    Tylko głupiec wierzy w dobre intencje leppera.

    Marek

  • 67. Data: 2004-03-05 13:34:47
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Fri, 5 Mar 2004 11:38:58 +0000 (UTC), osobnik ukrywajacy
    sie pod pseudonimem " Marek" <m...@W...gazeta.pl> w wiadomosci
    <c29osi$qgf$1@inews.gazeta.pl> napisal/a:

    >no i przez takie myślenie i działanie mamy juz chyba z wszystkimi
    >krajami ujemny bilans handlowy

    Jak chcesz wcinac chleb z niewiadomo czego to wcinaj, ale nie kaz
    innym.

    >jeżeli była mowa o zagrożeniu ujemną inflacją, a bieda rośnie,
    >to znaczy, że kurs waluty jest wirtualny

    Ujemna inflacja ROTFL. Kurs nie jest za wysoki lub za niski. Wolny
    kurs jest wlasnie miara jak kupujacy-sprzedajacy oceniaja gospodarke

    >może za złodziejstwo, jeżeli pracy nie ma??

    Skoro ktos dostaje prace bez znajomosci, to oznacza ze ona jest. Ale
    trzeba jej szukac a nie biadolic na p.r.d. jacy to wredni sa inni.

    >to są ciągle marzenia a nie rzeczywistość.

    Moze u ciebie, skoro tylko biadolisz a sytuacja opisana miala miejsce
    3 dni temu. Nowy pracownik postawil sie (albo wynegocjowane warunki
    albo do widzenia) i dostal to co wynegocjowal. Tylko trzeba miec
    odwage walczyc o swoj interes a nie grac zastraszonego.

    Przemek

  • 68. Data: 2004-03-05 17:26:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > albo do widzenia) i dostal to co wynegocjowal. Tylko trzeba miec
    > odwage walczyc o swoj interes a nie grac zastraszonego.

    swoją droga to u pana Marka nie jest chyba tak źle skoro
    przymiera głodem ale na internet go jeszcze wciąż stać........ :/

    to cos ja ci biedni renciści lub inni bezrobotni
    którzy narzekają że na życie im nie starcza
    ale utrzymują samochody które im służą do przyjemności.

    nie żebym generalizował ale warto popatrzeć jaki odsetek
    bezrobotnych zajeżdża taka lub inna bryczką pod UP

    Marek Dyjor

  • 69. Data: 2004-03-05 19:10:23
    Od: "Damianos" <d...@p...onet.pl>

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze nie idąc wybierasz tych, których wybiora ci
    > którzy pójdą?

    Ja również nie zamierzam marnować czasu na wybory.
    Wydaje mi sie, to czy rzadzi jasu, zdzisu czy marysia nie jest takie wazne.
    Niezaleznie od tego kto rzadzi, i jak rzadzi to ja sam osobiscie musze sie
    postarac tak aby moja rodzina miala gdzie mieszkac co jesc itd.
    Ok, mam prace - ale byl czas ze nie mialem pracy - jakos nigdy mi nie przyszlo
    do glowy ze moja "bezrobotnosc" jest wina tego czy innego polityka.

    Nie ide na wybory, beda wybierac inni - sa duze szanse ze wsporzadzic bedzie
    lepper. Jedyne czego sie boje to fakt iz Lepperowi moze przyjsc do glowy aby np.
    wyjsc z UE - malo realne ale rozne rzeczy moga sie zdarzyc.

  • 70. Data: 2004-03-05 20:58:36
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > swoją droga to u pana Marka nie jest chyba tak źle skoro
    > przymiera głodem ale na internet go jeszcze wciąż stać........ :/

    Nie wiem jak "pan Marek" ale ja mam 3 priorytety do oplacenia w miesiacu..
    Obiady dla dziecka w szkole, internet i komorka. Te dwa ostatnie w zwiazku z
    poszukiewaniem pracy, uchwytnoscia dla ewentualnego pracodawcy itp. Jestem
    bezrobotny ponad rok. Sadze, ze nie jestem wyjatkiem w takim ustawieniu
    potrzeb.

    > Marek Dyjor

    ---