PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce jest do dupy?

  • 1. Data: 2004-03-02 22:07:04
    Temat: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bo nie ma kto pracowac na bioracych "lewe" swiadczenia....

    Widzicie inne wytlumaczenie?
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1152&
    dok=1152.6.3.2.1.1.0.1.htm

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-02 22:18:31
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Bo nie ma kto pracowac na bioracych "lewe" swiadczenia....

    i najlepsze:
    Według danych Banku Światowego składki na cele społeczne szacuje się w
    Polsce na 39 proc. wynagrodzenia za płacę. Dla porównania, w USA, Irlandii
    czy Wielkiej Brytanii jest to pomiędzy 14 a 16 proc. Nawet Niemcy, które
    słyną z rozbudowanego systemu pomocy obywatelom, płacą 34 proc. swojego
    wynagrodzenia jako kontrybucję społeczną.

  • 3. Data: 2004-03-02 22:46:51
    Od: cxx <c...@w...pl>

    Dnia 2 mar (wtorek) i o godzinie 23:18, *Michał 'Amra' Macierzyński*
    napisał(a):

> [...]
    > słyną z rozbudowanego systemu pomocy obywatelom, płacą 34 proc. swojego
    > wynagrodzenia jako kontrybucję społeczną.

    szkoda, ze nie dopisali, ze przez ostatnie 50 lat tu byl inny system - ale
    nie martwmy sie u nas takie tradycje sa silne, przeciez prawie 30% idiotow
    chce glosowac na Samoobrone

    --
    w mailu wymień "wyborcza" na "gazeta"

  • 4. Data: 2004-03-02 22:56:07
    Od: gabriel <z...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > słyną z rozbudowanego systemu pomocy obywatelom, płacą 34 proc. swojego
    > wynagrodzenia jako kontrybucję społeczną.

    A ja mam już dość zimy, a tym bardziej BAŁWANÓW. Dlatego nie pójdę już
    na żadne wybory, bo to nie ma sensu, czego wszystkim zyczę....
    --
    ---> gabriel <---
    ---> g...@o...pl <---

  • 5. Data: 2004-03-02 23:20:16
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik cxx napisał:

> [...]
    > nie martwmy sie u nas takie tradycje sa silne, przeciez prawie 30% idiotow

    Wypraszam sobie.
    Czytaj co piszesz.

    Pozdr.
    Rafał

  • 6. Data: 2004-03-02 23:36:07
    Od: cxx <c...@w...pl>

    Dnia 3 mar (środa) i o godzinie 0:20, *Rafał* napisał(a):

    > Wypraszam sobie.
    > Czytaj co piszesz.

    tak z ciekawosci pytam - bedziesz glosowac na Samoobrone?

    --
    w mailu wymień "wyborcza" na "gazeta"

  • 7. Data: 2004-03-02 23:38:54
    Od: motto <m...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński w wiadomości <c230i9$pl1$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > Bo nie ma kto pracowac na bioracych "lewe" swiadczenia....
    > Widzicie inne wytlumaczenie?
    Masz rację, ale co to zmieni? Nic pomarudzisz sobie i może się lepiej
    poczujesz. Lepij zacznij myśleć, co ty możesz zrobić, aby było lepiej, np.
    przynastępnych wyborach do sejmu i senatu, ale nie tylko.
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius

  • 8. Data: 2004-03-02 23:41:08
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-03 00:36, osoba przedstawiająca się jako "cxx" napisała co
    następuje:

    > tak z ciekawosci pytam - bedziesz glosowac na Samoobrone?

    Ty chyba Rafała nie zrozumiałeś idioto. I nie obrażaj się bo sam się tak
    nazwałeś pisząc "30% idiotów chce głosować na samoobronę".
    Przemyśl, zrozumiesz...

    Ja też sobie wypraszam

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 9. Data: 2004-03-02 23:41:38
    Od: cxx <c...@w...pl>

    Dnia 3 mar (środa) i o godzinie 0:38, *motto* napisał(a):

    > Masz rację, ale co to zmieni? Nic pomarudzisz sobie i może się lepiej
    > poczujesz. Lepij zacznij myśleć, co ty możesz zrobić, aby było lepiej, np.
    > przynastępnych wyborach do sejmu i senatu, ale nie tylko.

    na razie jedynym sensownym rozwiazaniem jest nieglosowac na Samoobrone
    --
    w mailu wymień "wyborcza" na "gazeta"

  • 10. Data: 2004-03-02 23:51:17
    Od: cxx <c...@w...pl>

    Dnia 3 mar (środa) i o godzinie 0:41, *Pe.Ka* napisał(a):

    > Ty chyba Rafała nie zrozumiałeś idioto. I nie obrażaj się bo sam się tak
    > nazwałeś pisząc "30% idiotów chce głosować na samoobronę".
    > Przemyśl, zrozumiesz...

    Ty chyba mnie nie zrozumiales idioto. Moje pytanie wogole sie nie odnosi do
    wczesniejszego posta - jak by tak bylo to bym nie pisal "z ciekawosci
    pytam"; poza tym jest chyba zrozumiale co mialem na mysli pomimo zle
    skonstruowanego zdania, zgadza sie? jesli nie to faktycznie zaliczasz sie do
    (napisze to dokladnie i wyraznie, bo znowu nie zrozumiesz) 30% LUDZI, KTORZY
    SA IDIOTAMI, DODAM, ZE POZOSTALI NIE SA - JUZ WSZYSTKO JASNE?

    > Ja też sobie wypraszam

    no, skoro sie identyfikujesz to Twoja sprawa

    --
    w mailu wymień "wyborcza" na "gazeta"