PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce jest do dupy?

  • 11. Data: 2004-03-02 23:59:15
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-03 00:51, osoba przedstawiająca się jako "cxx" napisała co
    następuje:

    > pytam"; poza tym jest chyba zrozumiale co mialem na mysli pomimo zle
    > skonstruowanego zdania, zgadza sie? jesli nie to faktycznie zaliczasz sie do

    No, kolego jeśli nawet nie potrafisz przyznać się kulturalnie do błędu
    to nic po Tobie w moim czytniku.

    --
    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\

  • 12. Data: 2004-03-03 00:00:38
    Od: motto <m...@w...pl>

    cxx w wiadomości <1...@4...net> napisał(a):

    > na razie jedynym sensownym rozwiazaniem jest nieglosowac na Samoobrone
    Oj z tymi wyborami to był tylko przykład, proponuję nie zagłębiać się w
    tematy polityczne.
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius

  • 13. Data: 2004-03-03 00:04:23
    Od: cxx <c...@w...pl>

    Dnia 3 mar (środa) i o godzinie 0:59, *Pe.Ka* napisał(a):

    > No, kolego jeśli nawet nie potrafisz przyznać się kulturalnie do błędu
    > to nic po Tobie w moim czytniku.

    no to zegnam, ale jesli gdzies wyjdzie ten post to wiedz czlowieku, ze
    kulture osobista to sie ma a nie nabywa z czasem i w miare zmiany
    (zrozumienia) sytuacji

    a na potwierdzenie moich slow przytocze Twoj pierwszy post (zdanie) do mnie:
    "Ty chyba Rafała nie zrozumiałeś idioto"

    --
    w mailu wymień "wyborcza" na "gazeta"

  • 14. Data: 2004-03-03 00:06:39
    Od: Michał Gancarski <w...@e...pl>

    Stary, kup sobie ze trzy kilo dobrego humoru, przyda ci się.

    --
    Michał Gancarski

  • 15. Data: 2004-03-03 00:39:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:c230i9$pl1$1@news.onet.pl...
    > Bo nie ma kto pracowac na bioracych "lewe" swiadczenia....
    >
    > Widzicie inne wytlumaczenie?

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1152&
    dok=1152.6.3.2.1.1.0.1.htm

    Moze nastapic wielkie "UPS" i chwile potem "przepraszamy...." co oznacza, ze
    system emerytalno-rentowy szlag trafi i ludzie zostana bez rent i emerytur -
    to jest w drodze interwencji panstwo da wszystkim emerytom jak leci jakas
    najnizsza gwarantowana emeryture, a rencistow pozostawi jedynie 100%
    niezdolnosc do pracy - slepi, glusi, bez obu nog itp.
    Emerytury rzedu kilkuset zl juz sie zapowiadaja obecnym pracujacym, bo ile
    moze byc emerytury z nieoprocentowanych strzepow pozostawionych przez zus po
    oplaceniu kosztow, jesli zarobki okolo 1000 - 1500 zl robia sie regula nie
    do przeskoczenia, przerywana okresami bezskladkowymi na bezrobociu.

    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

    ---

  • 16. Data: 2004-03-03 08:05:24
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    napisał w wiadomości news:c230i9$pl1$1@news.onet.pl...

    > Bo nie ma kto pracowac na bioracych "lewe" swiadczenia....
    >
    > Widzicie inne wytlumaczenie?

    Widzicie.
    Jeden z przykładów:

    http://info.onet.pl/880037,11,item.html

    Moje ulubione fragmenty:

    "Chodzi przede wszystkim o ponad 2500 rozporządzeń Unii Europejskiej,
    które od 1 mają zaczną obowiązywać w Polsce wprost, mając nadrzędność
    nad prawem krajowym."

    "Oznacza to, że ponad 2500 aktów prawnych nagle pojawi się w polskim
    porządku prawnym i trzeba będzie je od razu stosować w praktyce."

    JL

  • 17. Data: 2004-03-03 08:24:14
    Od: cxx <c...@w...pl>

    Dnia 3 mar (środa) i o godzinie 1:06, *Michał Gancarski* napisał(a):

    > Stary, kup sobie ze trzy kilo dobrego humoru, przyda ci się.

    czlowieku mam sie szczerzyc jak ktos mowi do mnie "idiota"?

    --
    w mailu wymień "wyborcza" na "gazeta"

  • 18. Data: 2004-03-03 08:48:56
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-03 01:04, osoba przedstawiająca się jako "cxx" napisała co
    następuje:

    > kulture osobista to sie ma a nie nabywa z czasem i w miare zmiany

    Jak rozumiem ty jej nie masz?

    > a na potwierdzenie moich slow przytocze Twoj pierwszy post (zdanie) do mnie:

    Gwoli ścisłości powinieneś przytoczyć całość bo w drugim zdaniu
    wyjaśniłem dlaczego tego słowa użyłem. Nie doczytałeś?

    Jak na kilkanaście godzin pobytu w usenecie jesteś wg. mnie trochę
    narowisty. Tu się ponosi odpowiedzialność za to co się pisze. Późniejsze
    tłumaczenie że się miało coś innego na myśli nie zmieni tego co
    napisałeś wcześniej. Możesz najwyżej przeprosić. A nawet biorąc za dobrą
    monetę Twoje wyjaśnienia to i tak nazywając idiotami wyborców samoobrony
    obrażasz ludzi. Każdy ma prawo do własnych przekonań politycznych i
    takie komentarze o wyborczych przeciwnikach świadczą tylko i wyłącznie o
    poziomie i kulturze piszącego. I tu wróciłem do początku tego posta ;)

    Pozdrawiam i do przeczytania za miesiąc (może będzie lepiej)

    --
    _ _ _

  • 19. Data: 2004-03-03 09:50:09
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JL" <jl@[cut]noemail.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "Oznacza to, że ponad 2500 aktów prawnych nagle pojawi się w polskim
    > porządku prawnym i trzeba będzie je od razu stosować w praktyce."

    no tutaj to akurat nie widze problemu :)
    przeciez Polska to kraj prawa nawet dzieci to wiedza,

    > porządku prawnym i trzeba będzie je od razu stosować w praktyce."

    tak, dokladnie tak jak stosowane jest dzisiejsze Nasze wlasne prawo.

    pozdr.
    mikl

  • 20. Data: 2004-03-03 09:54:40
    Od: cxx <c...@w...pl>

    Dnia 3 mar (środa) i o godzinie 9:48, *Pe.Ka* napisał(a):

    > Gwoli ścisłości powinieneś przytoczyć całość bo w drugim zdaniu
    > wyjaśniłem dlaczego tego słowa użyłem. Nie doczytałeś?

    co to zmienia? do wielu osob zwracasz sie per idioto? bo cos tam, cos tam...
    myslisz, ze to w porzadku?

    [...]

    musze Cie zmartwic :(, nie korzystam z Usnetu od wczoraj, lecz od dluzeszego
    juz czasu, a argumenty typu "pseudonim masz od wczoraj" do mnie nigdy nie
    trafiaja

    jesli idzie o Samoobrone.... to swoje zdanie wyrazilem i mam wraenie, ze
    jest to zdanie wielu normalnych ludzi, a jesli Ty czujesz sie zwiazany z
    Samoobrona, jestes jej wyborca, to rozumiem atak i zdenerwowanie i ... zycze
    dokladnego przemyslenia co ten ciemny autokrata (lepper) proponuje

    --
    w mailu wymień "wyborcza" na "gazeta"