PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego chce Pan zmienic prace ? › Dlaczego chce Pan zmienic prace ?
  • Data: 2011-07-26 18:07:35
    Temat: Dlaczego chce Pan zmienic prace ?
    Od: "andrzej21" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No wlasnie. Takie pytanie pada predzej czy pozniej na kazdej rozmowie
    kwalifikacyjnej. Na podstawie moich odpowiedzi mam wrazenie ze osoby
    kwalifikujacy lubieja jak sie ich oszukuje. Mam obecnie prace z ktorej
    jestem zadowolony, ale jestem tez zdania ze pracy sie szuka kiedy sie ja ma,
    kiedy jest sie bezrobotnym to jest juz za pozno. Wracajac do tematu, mam
    wrazenie ze rekruterzy lubieja byc oszukiwanymi. Dlaczego ? Przeciez ogolnie
    wiadomo dlaczego chce sie zmienic prace. Z reguly dla lepszych zarobków,
    rzadziej z uwagi na dojazdy czy atmosfere. Zrobilem sobie test. U
    pracodawcow u ktorych na tak postawione pytanie odpowiadalem "nie jestem
    zadowolony z obecnych zarobków" nigdy nie dostalem zaproszenia na dalszy
    etap rekrutacji. Natomiast u pracodawcow u ktorych odwalalem scieme ze "chce
    sie rozwijac, zawsze marzylem o pracy w tak preznie rozwijajacej sie firmie
    itp..." sukces siegal 80%.

    Wlasnie mnie ciakawi dlaczego pracodawcy lubieja byc tak oszukiwani ?
    Przeciez i tak powszechnie wiadomo dlaczego ludzie szukaja pracy. Ja
    osobiscie bedac rekruterem docenilbym szczerosc kandydata i zaprosil na
    dalszy etap. Jestem ciekaw waszego zadania na ten temat ?