PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego Adres w CV po Angielsku ?

  • 1. Data: 2004-02-04 08:26:07
    Temat: Dlaczego Adres w CV po Angielsku ?
    Od: "fen" <U...@...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:TtUTb.1318$rb.54915@news.indigo.ie...
    > "Szymek" <s...@i...pl> wrote in message

    > Dziwne jest to, ze nie przyjmujesz do wiadomosci, ze adresu sie nie
    > tlumaczy!
    > Nie istnieje w Polsce adres 21 AAA Street! Daj wiec sobie z tym spokoj.
    >
    > GreG

    Oczywiście - nie ma mowy o tłumaczeniu Nazw własnych czyli. np. Kwiatowa na
    Flower Street, bo to byłoby kompletnym absurdem.

    ale

    Owszem nie istnieje taki adres - ale istnieje komunikacja telefoniczna i
    komunikacja e-mailowa - nie zapominaj, że np. w UK komputeryzacja jest
    trochę bardziej posunięta, tam wiele rzeczy trzyma się w komputeracjh a nie
    w teczkach. Tam nie używa się bzdurnych pieczątek. A więc jeśli ktoś będzie
    wpisywał do bazy danych w komputerze np. to w bazie danych/ kartotece będzie
    miał Street a nie Ulica; bo jeśli w kartotece wpisze STREET: ul.Jakkaś tam
    to w ostateczności wyjdzie : ulica ulica jakaśtam. - skąd anglojęzycznik ma
    wiedzieć, że skrót ul. jest od ulicy? - w Wielkiej Brytanii programy są na
    pewno po angielsku a nie po polsku.

    --
    J.

  • 2. Data: 2004-02-04 11:44:57
    Temat: Re: Dlaczego Adres w CV po Angielsku ?
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    ma
    > wiedzieć, że skrót ul. jest od ulicy? - w Wielkiej Brytanii programy są na

    a skad polak ma wiedziec ze w anglii jest street ? jak chce to sie dowie,
    czy sie myle ?
    nie robmy z nich baranow. mozesz napisac adres po UK, a pod spodem adres
    tylko do wysylki w formacie polskim, teraz to juz nikt nie bedzie mial
    problemu ;-)
    wpisza Cie w UK, a wysylali beda w PL.

    pozdr.
    mikl

  • 3. Data: 2004-02-04 21:27:06
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "fen" <U...@...pl> wrote in message

> [...]
    nie
    > w teczkach. Tam nie używa się bzdurnych pieczątek.

    No ale co to ma do rzeczy???????? A akurat tam komunikacja telefoniczna
    jest wyzej od emailowej, ale skad mozesz to wiedziec!

> [...]
    > miał Street a nie Ulica; bo jeśli w kartotece wpisze STREET: ul.Jakkaś tam
    > to w ostateczności wyjdzie : ulica ulica jakaśtam.

    Powtarzam ci poraz ostatni. W bazie nie bedzie slowa "street", bo ktos moze
    mieszkac na np. Merrion Avenue! I co? Pewnie Brytole przezywaja
    konsternacje,
    bo nie moga wpisac adresu do bazy? "No bo jak to bedzie wygladalo, ze ktos
    mieszka na ul. Aleja Merrion...".
    Slowa "street" "line" "row" oznaczaja tez charakter ulicy i obok pierwszego
    czlonu
    stanowia calosc widoczna na tabliczce.

    - skąd anglojęzycznik ma
    > wiedzieć, że skrót ul. jest od ulicy? - w Wielkiej Brytanii programy są na
    > pewno po angielsku a nie po polsku.

    Jakosc argumentacji coraz nizsza.
    Z mojej strony EOT, bo nie mam juz sily...

    GreG