PracaGrupypl.praca.dyskusje › Deputat weglowy.

  • 1. Data: 2003-04-09 09:55:47
    Temat: Deputat weglowy.
    Od: "Janusz" <p...@o...pl>

    Mam pytanie: jestem od niedawna pracownikiem PKP. Według Ponadzakladowego
    Układu Zbiorowego Pracy po roku pracy, przysługuje comiesięczny deputat
    węglowy. Czy od kwoty wymienionej w kodeksie odprowadzany jest ZUS jak od
    normalnego wynagrodzenia? czy też nie. Część Kodeksu pracy mówiąca o
    deputacie znajduje się tutaj: http://www.kolej.pl/~rbach/puzp/zal7.htm

  • 2. Data: 2003-04-09 13:12:28
    Temat: Re: Deputat weglowy.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Janusz wrote:
> [...]
    > odprowadzany jest ZUS jak od normalnego wynagrodzenia? czy też nie.
    > Część Kodeksu pracy mówiąca o deputacie znajduje się tutaj:

    Miejmy nadzieje, ze nie bo i z jakiej racji?
    Sam dodatek jest jakims chorym wymyslem, dinozaurem pochodzacym z
    poprzedniej epoki.Tak z ciekawosci - pewnie nie deputat, a pieniazki,
    bo nie wierze, zeby w blokach ludzie palili jeszcze weglem...

  • 3. Data: 2003-04-09 20:10:46
    Od: "Janusz" <p...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b7163d$m6o$1@news.onet.pl...

> [...]
    > poprzedniej epoki.Tak z ciekawosci - pewnie nie deputat, a pieniazki,
    > bo nie wierze, zeby w blokach ludzie palili jeszcze weglem...

    Pieniązki do rączki. Trzeba podpisać oświadczenie, że ma się piec lub
    kuchnie weglową:)
    A byś się zdziwił, bo jest jeszcze dużo bloków, w których są piece kaflowe
    lub kuchnie weglowe:)

  • 4. Data: 2003-04-10 09:46:43
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    In article <b70qoe$coj$1@inews.gazeta.pl> , "Janusz" <p...@o...pl> wrote:

    > Mam pytanie: jestem od niedawna pracownikiem PKP.

    Jeeezusie szczesciarzu jakzes sie tam wkrecil, a mundurowe tez daja? I
    ciepla zupka regeneracyjna, eeeeeeh

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 5. Data: 2003-04-10 19:13:22
    Od: "Janusz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl> napisał w wiadomości

    > Jeeezusie szczesciarzu jakzes sie tam wkrecil, a mundurowe tez daja? I
    > ciepla zupka regeneracyjna, eeeeeeh

    Wieeelkie szczęście miałem, bo pilnie potrzebowali fachowca z mojej branży i
    znajomego który sobie przypomniał, że w tej dziedzinie gdzie potrzebowali
    pracownika ja mam ponad 10 lat udokumentowanej praktyki zawodowej, szkołe w
    tym kierunku i szukam pracy:)
    Zdarzył się cud, bo przyjeli mnie z otwartymi rękami (po wcześniejszych
    bojach z dyrekcją i kadrami).
    PS. mundurowe mi nie przysługuje, ale dostałem kombinezon i srodki
    czystości. Obiadki też są.
    pozdrawiam, i życzę wszystkim grupowiczom takiego farta.

  • 6. Data: 2003-04-11 12:07:47
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Janusz <p...@o...pl> wrote:
    > Pieniązki do rączki. Trzeba podpisać oświadczenie, że ma się piec lub
    > kuchnie weglową :)

    I tak po prostu podpisujesz i bierzesz kasę z państwowej firmy,
    który istnieje tylko dlatego, że jest dofinansowywana z podatków
    uczciwie pracujących ludzi? Gratuluje.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10266 dzień życia, sprawność

  • 7. Data: 2003-04-12 23:31:36
    Od: "Janusz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > I tak po prostu podpisujesz i bierzesz kasę z państwowej firmy,
    > który istnieje tylko dlatego, że jest dofinansowywana z podatków
    > uczciwie pracujących ludzi? Gratuluje.

    Nie napisałem, że podpisuję. Pracuję za krótko, a co do pieców to miałem
    kuchnię na węgiel jeszcze 3 lata temu, a mieszkam prawie w centrum miasta.
    Tak więc to nie jest rzecz tak niespotykana.

  • 8. Data: 2003-04-13 12:28:13
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    > I tak po prostu podpisujesz i bierzesz kasę z państwowej firmy,
    > który istnieje tylko dlatego, że jest dofinansowywana z podatków
    > uczciwie pracujących ludzi? Gratuluje.

    No i co? Czy to jakas zbrodnia? On tylko bierze to co ma w umowie.

    Pinio

  • 9. Data: 2003-04-14 11:40:27
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    b2d2 <modul@(olejolejolejto)gratka.pl> wrote:
    > No i co? Czy to jakas zbrodnia? On tylko bierze to co ma w umowie.

    Zbrodnia zaniechania pomyślenia, że akurat *to* to bierze się
    z tego co zabierają uczciwie pracującym ludziom w formie
    podatków. Jasne, czy trzeba Ci to narysować?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10269 dzień życia, sprawność

  • 10. Data: 2003-04-14 11:59:40
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > Zbrodnia zaniechania pomyślenia, że akurat *to* to bierze się
    > z tego co zabierają uczciwie pracującym ludziom w formie
    > podatków. Jasne, czy trzeba Ci to narysować?

    Znaczy się pracownicy pańswowych instytucji powinni się pozwalniać żeby nie
    zabierać pieniedzy ludziom, którzy uczciwie pracują?