PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja - koszt hotelu

  • 11. Data: 2010-03-25 07:14:58
    Temat: Re: Delegacja - koszt hotelu
    Od: "Janko" <p...@p...pl>

    [...]
    > Wymagam osobnego pokoju z łazienką i TV (to dziś w końcu standard).
    > Inaczej
    > nie jadę.
    > Pobieram przedtem _całą_ kwotę potrzebną na wyjazd (transport, nocleg,
    > diety
    > itp.), grosza nie zakładam z własnej kasy za pracodawcę. Inaczej nie jadę.
    > Aby się nie dać zrobić w konia trzeba się zorientować w cenach.
    >
    > --
    > Jotte
    I to jest wlaściwe podejscie do sprawy,
    chociaż prywatny pracodawca może stwierdzić,
    że TV i łazienka w pokoju to fanaberie i że można w końcu przespać się w
    jakiejś dziupli.
    W sumie to najplepiej wychować sobie pracodawcę :-)

  • 12. Data: 2010-03-25 20:11:14
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Janko napisal(a):

    > chociaż prywatny pracodawca może stwierdzić,
    > że TV i łazienka w pokoju to fanaberie i że można w końcu przespać się w
    > jakiejś dziupli.

    w takiej sytuacji zmieniałbym pracodawcę, jako że taka 'fanaberia' bardzo
    źle rokuje na przyszłość.
    Z tego co się spotkałem, to w prywatnych ustala się plan podróży wcześniej
    i koszty są znane.

    --
    pozdrawiam, Zbylut