PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa o pracę

  • 1. Data: 2010-03-21 10:14:21
    Temat: rozmowa o pracę
    Od: "alina" <a...@o...eu>

    Witam!Pierwszy raz staram się o pracę nie wiem na czym polega rozmowa
    kwalifikacyjna

  • 2. Data: 2010-03-21 10:25:38
    Temat: Re: rozmowa o pracę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    alina pisze:
    > Witam!Pierwszy raz staram się o pracę nie wiem na czym polega rozmowa
    > kwalifikacyjna

    To jakieś zaoczne zajęcia w szkole wyższej (po byłej zawodówce)?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-21 10:31:06
    Od: "alina" <a...@o...eu>

    Kończe studia pedagogiczne -pedagogika wczesnoszkolna

  • 4. Data: 2010-03-21 10:33:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    alina pisze:
    > Kończe studia pedagogiczne -pedagogika wczesnoszkolna

    Nigdy bym się nie spodziewał...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-21 13:57:49
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    "przespaceruj" się po portalach haerowych i tam masz mnóstwo scenariuszy
    dotyczących rozmów kwalifikacyjnych.
    i potem, jak juz trochę ugryziesz to zadawaj pytania.

  • 6. Data: 2010-03-21 17:35:09
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-21 11:31, alina wrote:
    > Kończe studia pedagogiczne -pedagogika wczesnoszkolna

    Widac przyszly nauczyciel rowna do poziomu swoich podopiecznych, dzieci
    neostrady.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2010-03-21 17:37:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ho5lcd$6jk$1@inews.gazeta.pl darnok
    <d...@a...spam.ch> pisze:

    > Widac przyszly nauczyciel rowna do poziomu swoich podopiecznych, dzieci
    > neostrady.
    Nie, to troll.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2010-04-01 22:16:24
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Rozmowa kwalifikacyjna najczęściej polega na kwestii finansowej, poruszanej
    najczęście przy końcu, choć czsami można poledz już wcześniej.
    PP

  • 8. Data: 2010-04-01 22:16:24
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>