eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowy Hotline › Darmowy Hotline
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bungy" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Darmowy Hotline
    Date: Sun, 19 Nov 2006 21:07:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 8
    Message-ID: <ejqdjl$3c5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dhq13.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1163966901 3461 83.23.198.13 (19 Nov 2006 20:08:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Nov 2006 20:08:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:196758
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Prowadzę firmę informatyzną i jakiś czas temu stwierdziłem że udzielam zbyt
    dużo porad telefonicznych klientom z którymi współpracuję doraźnie
    Pytanie moje jakie metody stosujecie aby nie działać jak instytucja
    charytatywna a nie urazić i nie stracić klienta

    Bungy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1