PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowy Hotline › Re: Darmowy Hotline
  • Data: 2006-11-19 21:14:49
    Temat: Re: Darmowy Hotline
    Od: "Kocurro" <k...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2006-11-19 22:07:34
    Bungy <b...@o...pl> wrote in message
    <ejqdjl$3c5$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > Witam
    Witam,

    > Prowadzę firmę informatyzną i jakiś czas temu stwierdziłem że
    udzielam zbyt
    > dużo porad telefonicznych klientom z którymi współpracuję doraźnie
    > Pytanie moje jakie metody stosujecie aby nie działać jak instytucja

    > charytatywna a nie urazić i nie stracić klienta
    Najczesciej odpowiadam wtedy, ze musze zasiegnac informacji w dziale
    technicznym i ze odezwe sie jak tylko ustale wlasciwe rozwiazanie.
    Potem do klienta odzywam sie po jakichs kilku godzinach i odpowiadam.
    Kilka razy i najpierw poszuka sam (bo czekajac tych kilka godzin
    bedzie musial chocby wyszukiwarke uruchomic) a dopiero potem zadzwoni.

    Kolejny dobry pomysl to przygotowanie FAQ oraz porzadnej
    pomocy/dokumentacji.
    Swietnym pomyslem jest przygotowanie sobie standardowych odpowiedzi
    na dane pytania.

    pozdr.
    Kocurro