PracaGrupypl.praca.dyskusje › DSA SA Financial Group

  • 11. Data: 2004-10-24 21:13:09
    Temat: Odp: DSA SA Financial Group/mam prac
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik ktos <n...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:clgp9p$8o2$...@n...news.tpi.pl...

    > Ale rozwnoczesnie podtrzymuje to, ze do podejmowania powaznych decyzji
    > finansowych w 99% namawiaja przypadkowe osoby powtarzajac wyuczone
    formulki.
    > Robia to z desperacji, z niespotykanym w innych branzach wyrachowaniem.

    dobra, pogadajmy zamiast odbijać piłeczkę
    zgadzam się, że większość ludzi (nie wiem, czy 99%, ale kto wie?) to
    przypadkowe osoby powtarzające wyuczone formułki
    czy desperaci? na pewno zmuszeni do zarabiania pieniędzy, by przeżyć
    znam dsa i prawdę mówiąc jestem dociekliwy
    w jednym z oddziałów w polsce była w zasadzie tylko 1 osoba w gotowa z
    miejsca odpowiedzieć mi na wszystkie nurtujące mnie pytania
    był to dyrektor tegoż oddziału
    reszta "kierowników" nie
    a skoro kierownik nie wie, to jak ma wiedzieć ten poniżej? a sprzedawać
    musi, bo jeść musi

    > Jesli jestes taki biegly w finansach, ze czujesz sie upowazniony do
    > pouczania innych to dlaczego sam przeinwestowales?

    nie napisałem, że jestem biegły, choć potrafię liczyć
    trochę zaryzykowałem, ale odbiję sobie niedługo
    trzymaj kciuki :-))

  • 12. Data: 2004-10-25 10:42:47
    Temat: Re: DSA SA Financial Group
    Od: "par lagerkvist" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    robert <r...@o...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich!
    >
    > Mam pytanie,czy ktoś słyszał dobre lub złe informacje na temat firmy
    DSA
    > SA

    słyszała, nawet pracowałam. z ideą można się zgodzić, choć nie chcę tłumaczyć
    zasad przechodzenia z funduszu do funduszu. gorzej jednak z płaceniem
    doradcom. teoretycznie prowizja jest ustalona, ale płacą najwcześniej po 3
    miesiącach (i co 3 miesiące) i nigdy tyle ile się spodziewałeś. właściwie to
    wychodzą grosze za kupę pracy.
    jeśli już trzymać się tej opcjii zarabiania na zmianie funduszu, to lepiej
    samemu ustalic który z funduszy podskoczy najwyżej (czyli kupić tanio
    jednostki i sprzedać je drogo po paru latach), i próbować podpisać umowę o
    pracę z takim funduszem osobiście a nie przez pośrednika jakim jest dsa.
    zapewne prowizja będzie lepsza.
    pozdrawiam
    były pracownik dsa