PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy zna ktoś ŚCOBP?!

  • 1. Data: 2003-03-05 20:02:16
    Temat: Czy zna ktoś ŚCOBP?!
    Od: "Adaś" <s...@w...pl>

    Czy ktoś moze mi powiedzieć coś na temat Śląskiego Centrum Badania Opini
    Publicznej?!
    Może ktos z was pracuje w tej firmie i mógłby mi przybliżyć jak wygląda
    współpraca z tą instytucją???
    Z góry Dziekuję za wszystkie odpowiedzi!
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-03-05 20:35:41
    Temat: Re: Czy zna ktoś ŚCOBP?!
    Od: "PiotrekW" <p...@p...onet.pl>

    Ja nie pracuje, ale tylko dla tego, że zbyt to wszystko podchodzi pod
    akwizycję (wyjazdy za miasto z grupą, zabieranie próbek towarów, niby do
    ankietowania, ale gdy poprosiłem o ankietę, że zrobię za darmo na miejscu na
    sobie, to się okazało, że to bardzo tajne :-)) i nie można ;-)))))
    Zresztą......... cały czas widze te ogłoszenia w gazecie :-))) a to napewno
    nie świadczy o tym, że praca jest normalna.
    pozdr.Piotr