PracaGrupypl.praca.dyskusje › DITEL REKRUTACJA

  • 1. Data: 2004-03-17 14:17:33
    Temat: DITEL REKRUTACJA
    Od: "Radziu" <a...@h...com>

    czy ktos wie jak wyglada rekrutacja w tej firmie ? czego wymagaja, oczekuja
    jaka panuje atmosfera ? bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje

    Radek

  • 2. Data: 2004-03-17 22:15:52
    Temat: Re: DITEL REKRUTACJA
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radziu napisał:
    > czy ktos wie jak wyglada rekrutacja w tej firmie ? czego wymagaja, oczekuja
    > jaka panuje atmosfera ? bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje

    Jejqu!!! Czy Wy wszyscy myślicie, że tutaj są jasnowidze?

    Pewnie na stonowisko biurowe rekrutacja wygląda inaczej niż na
    stanowisko w dziale IT, także pewnie atmosfera pracy w każdym dziale
    może być inna.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-03-17 23:37:00
    Od: "Radziu" <a...@h...com>

    nie myslimy ze tutaj sa ludzie ktorzy maja doswiadczenie pracuja badz
    pracowali w tej firmie

  • 4. Data: 2004-03-17 23:59:42
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...podkreslenie.pl>

    Dnia 2004-03-18 00:37, Użytkownik Radziu napisał:

    > nie myslimy ze tutaj sa ludzie ktorzy maja doswiadczenie pracuja badz
    > pracowali w tej firmie

    A jezeli by sie okazalo, ze udziela sie tutaj sprzataczka, ktora
    wieczorami sprzata u nich biura, to uznalbys ja za kogos kto moze
    udzielic Ci cennych informacji nawet jezeli nie startujesz na pokrewne
    jej stanowisko?

    --
    :: Kali ::,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    :: http://www.mips.net.pl ::

  • 5. Data: 2004-03-18 07:40:23
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    jak zwykle nikt nie ma nic madrego do powiedzenia

    po co zatem stukaja w klawisze ?

  • 6. Data: 2004-03-18 08:38:55
    Od: "Radziu" <a...@h...com>

    inteligentny czlowiek na pewno bedzie wiedzial o co mi chodzi jak nie wiesz
    to nie trac czasu na pisanie glupich postow

  • 7. Data: 2004-03-18 10:45:09
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    jednak prowokujesz mnie stary

    to była porada dla Ciebie, zebys nie tracil czasu na glupie pytania

    jak widzisz sami inteligentni Ci odpisali, ktorzy zrozumieli o co chodzi

    zycze sukcesow

    a tak przy okazji o Ditelu juz bylo w przeszlosci, zapusc moze wyszukiwarke
    wskazujac zeby szukala w grupach dyskusyjnych

    :-)

  • 8. Data: 2004-03-18 13:45:16
    Od: "Radziu" <a...@h...com>

    a Ty niepotrzebnie tracisz czas pierwsze co zrobilem to zapuscilem
    przegladarke zanim wrzucilem to na grupe jedno z czego sie ciesze to to ze
    na innych grupach mi odpowiedzieli ale Ty jestes jednym z tych ktorym sie
    nudzi i wpierniczaja sie tam gdzie ich nie prosza :) a Ty chyba masz okres
    :) jak nie wiesz co to jest zapytaj mamy

    pozdrawiam
    Radziu

  • 9. Data: 2004-03-18 14:38:48
    Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Radziu" <a...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorym sie nudzi i wpierniczaja sie tam gdzie ich nie prosza :) a Ty
    > chyba masz okres :) jak nie wiesz co to jest zapytaj mamy

    spoko
    z tym ilorazem inteligencji i taka wielka elokwencja zatrudnia cie w tym
    syfie na 100%
    tylko nie zapomnij sie ladnie usmiechac
    daje ci nawet duze szanse na szybki awans

  • 10. Data: 2004-03-18 14:43:13
    Od: "Radziu" <a...@h...com>

    Użytkownik "Jarek Skorski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > syfie na 100%
    > tylko nie zapomnij sie ladnie usmiechac
    > daje ci nawet duze szanse na szybki awans

    zamiast martwic sie o mnie wez sie za siebie bo przynudzasz strasznie wjedz
    sobie na grupe nudzenie zrzedzanie itp. bo tu dla takich osob nie ma miejsca
    szanse daj sobie po to zebys zrozumial co czytasz :)