PracaGrupypl.praca.dyskusje › DGA S.A. Poznań - prośba o opinie

  • 1. Data: 2005-09-16 08:01:27
    Temat: DGA S.A. Poznań - prośba o opinie
    Od: "Mamooth" <l...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał do czynienia z tą firmą?
    Jakie są warunki pracy, rodzaje projektów, czas pracy, atmosfera, zarobki?
    Z góry bardzo dziękuję za info.

    Pozdrawiam

    Ed

  • 2. Data: 2005-09-16 08:10:40
    Temat: Re: DGA S.A. Poznań - prośba o opinie
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał do czynienia z tą firmą?
    > Jakie są warunki pracy, rodzaje projektów, czas pracy, atmosfera, zarobki?
    > Z góry bardzo dziękuję za info.

    Przepraszam to będzie nie do końca na temat,gdy ktoś pyta o firme dobrze jest
    aby podał więcej informacji np.:

    Firma
    Stanowisko
    Miasto
    Adres
    Zakres obowiązków
    Własne doświadczenia

    z takich informacji można odpisac jaka atmosfera , kasa ...

    pozdrawiam
    rafal

  • 3. Data: 2005-09-16 09:16:04
    Od: "Mamooth" <l...@w...pl>

> [...]
    > Zakres obowiązków
    > Własne doświadczenia
    >
    > z takich informacji można odpisac jaka atmosfera , kasa ...

    nie rozumiem, przecież napisałem w tytule DGA S.A. Poznań, po co adres
    dokładny, po co stanowisko?? wiadomo, że nie chodzi o sprzątaczkę ale o ich
    core business czyli konsulting...
    no i jak mam podać własne doświadczenia jeśli ja tam nie pracuję ????

  • 4. Data: 2005-09-16 15:57:23
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

> [...]
    > core business czyli konsulting...
    > no i jak mam podać własne doświadczenia jeśli ja tam nie pracuję ????

    Czym więcej informaji tym więcj można się dowiedzieć.
    Każda firma ma swoją struktuę i zależnie gdzie się znajdziesz to są inne
    warunki zatrudnienia.Nikt tutaj nie mówi o sprzątaniu ,lecz większośćpostów
    jest na stanowiska średniego szczebla.
    Post był skierowany do wszystkich czytających/pytających
    Co do doświadczenia informacja jest istotna czy posiadasz doświadczenie
    zawodowe - dzięki czemu i Twoja stawka rośnie.

    Przepraszam ,że nie na temat.

    zycze powodzenia
    rafal