PracaGrupypl.praca.dyskusje › podwyżka

  • 1. Data: 2005-09-15 20:32:10
    Temat: podwyżka
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl>

    Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zaproponowania kierownikowi podwyżki.
    Sytuacja wygląda mniej więcej tak: niedawno zmieniła się siedziba więc mam
    gorszy dojazd z uczelni, praca (a właściwie to zlecenie) jest mało ciekawa
    (w sensie: prawie nic nowego się nie nauczę), zwolnienia się raczej nie
    boję bo ta praca stanowi jakieś 30% moich przychodów, poza tym gdyby
    chcieli zatrudnić kogoś nowego to by ich to kosztowało więcej niż podwyżka
    dla mnie. Tyle że to jest instytucja budżetowa gdzie pieniędzy się tak
    dokładnie nie liczy i mogą obowiązywać jakieś dziwne regulacje (w stylu nie
    masz wyższego wykształcenia? To się podwyżka nie należy). Jak złożyć taką
    propozycję żeby nie wyjść na niewdzięcznego krwiopijcę? ;-)

    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-15 21:02:57
    Temat: Re: podwyżka
    Od: marek_m <maariaan_WYTNIJ_@_TO_tlen.pl>

    Tomasz Grobelny napisał(a):
    > Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zaproponowania kierownikowi podwyżki.

    A co mu bedziesz proponował, daj mu tą podwyżkę i koniec.
    Marek_M
    sorry, ale mam dziś wyjątkowo dobry humor

  • 3. Data: 2005-09-15 21:57:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:db2pv2-v8i.ln1@oswiecenia.net Tomasz Grobelny
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zaproponowania kierownikowi
    > podwyżki.
    To bardzo ładnie, jestem pod wrażeniem. Zazwyczaj jest odwrotnie - to
    pracownik domaga się podwyżki.

    > Jak złożyć taką propozycję
    Wydaję mi się, że zwyczajnie. Wzywasz go do siebie i mówisz: "proponuję panu
    podwyżkę w kwocie (tu stawka). Czy to panu odpowiada?". Nie sądzę, aby
    odmówił.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-09-15 22:43:31
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: marek_m [Thu, 15 Sep 2005 23:02:57 +0200]:

    > A co mu bedziesz proponował, daj mu tą podwyżkę i koniec.

    To bylo pierwsze co mi sie nasunelo, ale mnie ubiegles ;)

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-16 09:00:25
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl>

    Tomasz Grobelny wrote:
    > Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zaproponowania kierownikowi
    > podwyżki.
    Napisałem komu będę proponował, ale nie napisałem co. Chodzi (rzecz jak się
    okazało niezbyt jasna) o podwyżkę dla mnie. Trochę głupio wyszło...

    Tomek

  • 6. Data: 2005-09-16 13:00:21
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl> wrote in

    > Napisałem komu będę proponował, ale nie napisałem co. Chodzi (rzecz
    > jak się okazało niezbyt jasna) o podwyżkę dla mnie. Trochę głupio
    > wyszło...

    polska trudna jezyk...

    niestety z Twojego pierwszego zdania jasno wynika, ze chcesz zaproponowac
    podwyzke poborow kierownikowi i ze jestes przelozonym tego kierownika;

    jezeli uwazasz inaczej, to IMHO nie znasz jezyka polskiego;

    adas;

  • 7. Data: 2005-09-16 16:15:18
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl>

    adasiek wrote:

> [...]
    > podwyzke poborow kierownikowi i ze jestes przelozonym tego kierownika;
    >
    > jezeli uwazasz inaczej, to IMHO nie znasz jezyka polskiego;

    Ok, faktycznie napisałem to niepoprawnie. Ale zauważ że w komunikacji
    miedzyludzkiej (i nie tylko) istnieje coś takiego jak kontekst. A z tego
    kontekstu już jasno wynika o co mi chodzi. Nie używając polskich znaków też
    popełniasz błąd językowy (ortograficzny konkretnie) ale czy to oznacza że
    nie da się tego tekstu poprawnie zinterpretować? Da się, tylko trzeba
    chcieć.

    Tomek

  • 8. Data: 2005-09-16 18:01:43
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ao7rv2-rkl.ln1@oswiecenia.net Tomasz Grobelny
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > czy to
    > oznacza że nie da się tego tekstu poprawnie zinterpretować? Da się,
    > tylko trzeba chcieć.
    Czy tego tekstu nie da się napisać sensownie?
    Da się tylko trzeba chcieć.

    Jotte

  • 9. Data: 2005-09-16 18:42:55
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:ao7rv2-rkl.ln1@oswiecenia.net Tomasz Grobelny

    > Czy tego tekstu nie da się napisać sensownie?
    Sensownie tj. z polskimi znakami? Pewnie się da ale adasiek akurat na to nie
    zwrócił(a) uwagi/nie chciało mu (jej) się naciskać Alta/tak mu (jej) jest
    wygodnie/ma inny nikomu innemu nieznany powód.
    Hint: słowo "tego" zarówno w moim jak i Twoim zdaniu odnosi się do tekstu
    bez polskich znaków. adasiek ma rację: "polska trudna jezyk".

    > Da się tylko trzeba chcieć.

    Primo: przecież doprecyzowałem o co chodzi. Mam w związku z tą pomyłką dać
    ogłoszenie do GW i się publicznie pokajać?
    Secundo: proponuję EOT, no chyba że ktoś czuje silną potrzebę podyskutowania
    (ale w takim przypadku prywatnie).

    Tomek

  • 10. Data: 2005-09-16 19:48:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:gagrv2-d81.ln1@oswiecenia.net Tomasz Grobelny
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Sensownie tj. z polskimi znakami?
    Nie. Brak polskich znaków bywa uzasadniony. Wiele osób poza granicami kraju
    korzysta z systemów operacyjnych w wersjach innych niż polska. Im się wtedy
    często łatwiej czyta, czemu im nie ułatwić życia? Natomiast Ty wyemitowałeś
    bełkot, chyba go nawet nie czytając przed wysłaniem, bo pewnie byś wówczas
    zauważył jak to wygląda. Nie gadaj więc, że ktoś powinien wgryzać się w
    kontekst aby zrozumieć co miałeś na myśli, co to w ogóle za dziwaczne
    pretensje? Pisz jasno, precyzyjnie i tyle.

    Jotte