PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZAŚPIEWAĆ? Bardzo pilne, dzisiaj rozmowa!

  • 1. Data: 2005-09-16 10:18:03
    Temat: ILE ZAŚPIEWAĆ? Bardzo pilne, dzisiaj rozmowa!
    Od: "MN" <k...@p...com>

    Witam,

    na jaką pensję mogę liczyć na stanowisku zastępcy kieronika sklepu
    odzieżowego (niemiecka sieć) w dużym centrum handlowym w Łodzi?
    Czy 2000 brutto na okres próbny a później 2500 to nie będzie przesada?
    Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    MN

  • 2. Data: 2005-09-16 10:40:07
    Temat: Re: ILE ZAŚPIEWAĆ? Bardzo pilne, dzisiaj rozmowa!
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "MN" <k...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > odzieżowego (niemiecka sieć) w dużym centrum handlowym w Łodzi?
    > Czy 2000 brutto na okres próbny a później 2500 to nie będzie przesada?

    To bedzie duża przesada, bo ludzie, którzy nie wiedza jaka jest rynkowa cena
    stanowiska o które sie sami, dobrowolnie starają (wmawiająć przyszłemu
    pracodawcy, że wiedzą o co chodzi w tej robocie) powinni pracowac za darmo.

    vertret

  • 3. Data: 2005-09-16 11:16:26
    Od: "MN" <k...@p...com>

> [...]
    > stanowiska o które sie sami, dobrowolnie starają (wmawiająć przyszłemu
    > pracodawcy, że wiedzą o co chodzi w tej robocie) powinni pracowac za

    Mam doświadczenie. Pracowałam w podobnym sklepie. Nie byłam kierownikiem ale
    tu tego nie wymagaja.
    Niestety tam gdzie pracowałam zarobki kierownictwa były wielką tajemnicą
    dlatego nie wiem ile zarabia się na stanowisku kierowniczym. Twoja uwaga nie
    jest niczym uzasadniona.

    MN

  • 4. Data: 2005-09-16 11:57:34
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    MN <k...@p...com> napisał(a):

    > Niestety tam gdzie pracowałam zarobki kierownictwa były wielką tajemnicą
    > dlatego nie wiem ile zarabia się na stanowisku kierowniczym.
    ja tez nie wiem, ale az tak bardzo ta stawka nie odstrasza
    to jednak moja opinia.

    > Twoja uwaga nie jest niczym uzasadniona.
    a moim zdaniem w pelni uzasadniona
    a) troche pozno bierzesz sie za zadanie tego pytania
    /ja bym takiego kierownika nie chcial/
    b) jako kierownik powinnas byc pewna swoich decyzji
    i stanowcza w tym co robisz

  • 5. Data: 2005-09-16 17:32:49
    Od: "Darec" <d...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy to Ci pomoze, ale kierownik sklepu w sieci Lidl zarabia 2400 netto.
    Co prawda inna branza, ale siec niemiecka.

  • 6. Data: 2005-09-16 17:36:45
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "mhl999 " napisał w wiadomości

    > a moim zdaniem w pelni uzasadniona
    > a) troche pozno bierzesz sie za zadanie tego pytania
    > /ja bym takiego kierownika nie chcial/
    > b) jako kierownik powinnas byc pewna swoich decyzji
    > i stanowcza w tym co robisz

    A myślisz, że dobrym kierownikiem może być tylko
    osoba, która również na codzień w życiu tak samo
    zachowuje się jak w pracy???
    Która kieruje swoim mężem? ;)))
    I zawsze sama sobie radzi, zawsze szybko znajduje
    rozwiązania - SAMA???

    Bo ja dopuszczam, że taka osoba może czegoś nie
    wiedzieć i coś nie zrobić od razu albo zbyt późno.
    Ważne, _jak_sobie_z_tym_poradzi_ i czy w ten
    sposób osiągnie cel.
    A ona właśnie szuka informacji na jeden ze sposobów.

    Apel: więcej wyczucia, więcej wrażliwości na drugiego
    człowieka. Posty na grupę piszą LUDZIE.

    --
    Koziorozec

  • 7. Data: 2005-09-17 06:51:35
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Koziorozec <k...@T...pl> napisał(a):

    > A myślisz, że dobrym kierownikiem może być tylko
    > osoba, która również na codzień w życiu tak samo
    > zachowuje się jak w pracy???
    nie

    > Która kieruje swoim mężem? ;)))
    chron mnie boze od takiej ;)

    > I zawsze sama sobie radzi, zawsze szybko znajduje
    > rozwiązania - SAMA???
    sztuka znalezc rozwiazanie, niekoniecznie sama

    > Bo ja dopuszczam, że taka osoba może czegoś nie
    > wiedzieć i coś nie zrobić od razu albo zbyt późno.
    a ja dopuszczam tzw. pierwsza mysl
    jako ta najbardziej trafna.

    > Ważne, _jak_sobie_z_tym_poradzi_ i czy w ten
    > sposób osiągnie cel.
    racja

    > A ona właśnie szuka informacji na jeden ze sposobów.
    dlatego jej odpowiedzialem :)

    > Apel: więcej wyczucia, więcej wrażliwości na drugiego
    > człowieka. Posty na grupę piszą LUDZIE.
    apel: czytaj cale posty ;)
    ludzie ludzmi, ale pisanie posta na kilka godzin przed rozmowa
    wydaje mi sie niepowazne. byc moze nie miala dostepu do netu,
    dowiedziala sie o rozmowe w ostatniej chwili (wierze jednak, ze
    miala dzien zapasu:)) w kazdym badz razie te pytanie moim zdaniem
    mogloby wywolac niepotrzebne watpliwosci, a autorka postu miala
    pojsc na to spotkanie pewna swego :)

  • 8. Data: 2005-09-18 17:03:15
    Od: "Anielka" <a...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2005-09-20 11:26:29
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    mhl999 wrote:

    > sztuka znalezc rozwiazanie, niekoniecznie sama

    Właśnie go szuka.

    > dlatego jej odpowiedzialem :)

    Tyle, że nie na temat stawki, tylko osoby pytającej.

    > apel: czytaj cale posty ;)
    > ludzie ludzmi, ale pisanie posta na kilka godzin przed rozmowa
    > wydaje mi sie niepowazne. byc moze nie miala dostepu do netu,

    Bardziej poważne wydaje Ci się pójście "na betona"? ;P

> [...]
    > miala dzien zapasu:)) w kazdym badz razie te pytanie moim zdaniem
    > mogloby wywolac niepotrzebne watpliwosci, a autorka postu miala

    Każdy ma prawo opracować własną strategię. Czy skuteczną to inna sprawa.
    Recenzując ją zamiast udzielania informacji raczej nie pomagasz.

    Pzdr,
    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/