PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a moj adres zameldowania › DG a moj adres zameldowania
    From: cyna <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: DG a moj adres zameldowania
    Date: Thu, 04 Sep 2003 22:22:10 +0200

    Please pomozcie nie moge tego nigdzie znalezc a urzednicy....

    Jestem na stale zameldowany w Przemyslu mieszkam natomiast we Wroclawiu
    (meldunek tymczasowy) Wlasnie zakladam DG we Wroclawiu.

    Czy wszystkie papiery bede zalatwial w urzedach Wroclawia ? (tak bym
    chcial) Czy koneiczna bedzie wycieczka do Przemysla ?

    Bede mial jutro rano umowe najmu lokalu na biuro z adresem itd
    Czyli czy moge zarejestrowac DG na ten adres ?

    Moze ktos juz to przerabial to prosze o pomoc ...czasu nie zostalo zbyt
    wiele i nie wiem jak to ustawic..

    I jeszcze zapomnialem ...

    jak podejsc do tej umowy najmu Obecnie nie mam DG wiec jak ja podpisac
    zeby na ten adres zarejestrowac dzialalnosc ?
    Prywatnie ? Na firme ale bez wszystkich danych i pozniej je doniesc ?

    pozdrowienia
    ->cyna