PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a etat › DG a etat
  • Data: 2007-06-11 13:28:33
    Temat: DG a etat
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    aktualnie prowadzę własną DG, nie jest źle jednak są pewne minusy*, które
    powodują, że rozglądam się powoli za pracą na etacie. Zastanawiam się jak
    informację o DG wpisać do CV. Wydaje mi się, że potencjalny pracodawca może
    dziwnie patrzeć na osobę mającą
    od roku XXXX do nadal/aktualnie/obecnie własna DG

    Jak z waszego doświadczenia (czyli pracownika, a przede wszystkim
    pracodawcy) wygląda reakcja na taki wpis?

    Pozdrawiam
    B.Z.

    *te minusy to
    - telefony do 22-giej
    - brak możliwości zaplanowania czasu (bo jest awaria)
    - właściwie ciężko zaplanować sprawy finansowe (bo jest miesiąc gdy
    wystarcza na rachunki i resztą, a jest gdy kasy sporo zostaje... a przydał
    by się kredyt na większe m)
    Pojawił się w rodzinie mały łobuz i chętnie bym mu poświęcił więcej czasu
    niż obecnie, a przy DG jes cięzko (już nie raz wychodziłem z domu po 20-tej
    by spędzić kilka godzin na serwisie).