PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wypada żądać potwierdzenia OTRZYMANIA MAILA?

  • 11. Data: 2004-03-18 17:51:28
    Temat: Re: Czy wypada żądać potwierdzenia OTRZYMANIA MAILA?
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > no moze byc tez tak, ze po paru miesiacach dostaje sie potwierdzenie,
    > ale.... skasowania wiadomosci bez jej otwierania - zwlaszcza dotyczy to
    > maili wysylanych do agencji posrednictwa pracy....
    >
    > K.

    Ja coś takiego dostałem od pewnej firemki komputerowej z Warszawy - Włochów
    (może ktoś zna, bo mi nazwa uciekła) 2 dni po wysłani maila :/

  • 12. Data: 2004-03-18 21:22:17
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2004-03-18 18:49:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Jakub Zysnarski* skreślił te oto słowa:

    > No ale dla HR - owca to jest taaaaaaaaaaakie skomplikowane i pracochłonne
    > zadanie.

    Odpisanie ośmiuset osobom, kazdemu osobno, ze mail doszedł jest
    pracochłonne, a przede wszystkim czasochłonne.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 13. Data: 2004-03-18 21:42:39
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lia napisał:
    > Odpisanie ośmiuset osobom, kazdemu osobno, ze mail doszedł jest
    > pracochłonne, a przede wszystkim czasochłonne.

    dlatego właśnie powinno stosować się powszechnie wbudowane
    potwierdzanie przeczytania wiadomości - wówczas leniwa pani z HR tylko
    kliknie na guzik OK w oknie dialogowym i po sprawie.

    --
    Witiia

  • 14. Data: 2004-03-18 21:45:01
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2004-03-18 22:42:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Witiia* skreślił te oto słowa:

    > dlatego właśnie powinno stosować się powszechnie wbudowane
    > potwierdzanie przeczytania wiadomości - wówczas leniwa pani z HR tylko
    > kliknie na guzik OK w oknie dialogowym i po sprawie.

    Ządanie potwierdzenia jestjak najbardziej OK.
    A brak czasu na wysylanie 800 maili ma niewiele wspolnego z leniwstwem
    HRowców.
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 15. Data: 2004-03-18 23:55:29
    Od: "Jakub Wysocki" <j...@u...o2.pl>

    > Zupełnie niesłusznie - to jest kwestia utartego, ale dosć kulawego
    > tłumaczenia z jęz. angielskiego. Angielskie "request" nie ma tak
    > stanowczego zabarwienia jak polskie "żądanie". Angielski termin jest
    > rafniejszy, bo nadawca faktycznie nie żąda, tylko oczekuje czy prosi -
    > odbiorca nie musi mu potwierdzenia odesłać. Polecam RFC.

    mozliwe.
    w takim razie ktos kto tłumaczył to w OE troche spaprał robotę,
    jak ja widzę, że ktoś czegoś żąda ode mnie, i to w momencie, gdzie
    np to on ma do mnie interes, to mnie to poprostu irytuje.

    a tak btw co to rfc ??
    nie mam pojecia
    pozdrawiam
    Jakub

  • 16. Data: 2004-03-19 05:35:31
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Odpisanie ośmiuset osobom, kazdemu osobno, ze mail doszedł jest
    > pracochłonne, a przede wszystkim czasochłonne.

    Nie wiem w której firmie przychodzi 800 zgłoszeń, ale w tej, w której ja
    pracuję, na ogłoszenie o pracę dla programisty przychodzi ostatnio ok 10-30
    odpowiedzi. Dla uzupełnienia dodam, że firma nie jest garażowa (zatrudnia ok
    200 osób, ma własny 7-piętrowy budynek w technologii szkło-aluminium itd,
    profil - producent oprogramowania). Nie wiem jak to jest, ale od ponad pół
    roku strasznie trudno jest o ludzi. :-) Wymagania też są normalne - delphi i
    sql.

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 17. Data: 2004-03-19 08:03:47
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2004-03-19 06:35:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *andy* skreślił te oto słowa:

    > Nie wiem w której firmie przychodzi 800 zgłoszeń, ale w tej, w której ja
    > pracuję, na ogłoszenie o pracę dla programisty przychodzi ostatnio ok 10-30
    > odpowiedzi.

    Zakład produkcyjny:
    - stanowisko - recepcjonistka - ponad tysiąc CV
    - specjalista ds marketingu - prawie 800 CV.
    To z ostatnich dwóch tygodni dane.

    Miejsce pracy mało atrakcyjne, bo pod Poznaniem. Nawet sie nie przegląda
    wszystkich CV.

    Przy trzydziestu, ba nawet przy 100 CV standardowo odsyła sie odrzuconym
    jakąś miłą formułkę na otarcie łez, ale nie przy większych ilościach.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 18. Data: 2004-03-19 16:13:42
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Jakub Wysocki wrote:

> [...]
    > jak ja widzę, że ktoś czegoś żąda ode mnie, i to w momencie, gdzie
    > np to on ma do mnie interes, to mnie to poprostu irytuje.

    Dokumenty normujące rozmaite rozwiązania sieciowe, przy czym raczej w
    obszarze softwareowym, niż hardwareowym. Protokoły (od IP/TCP/UDP po
    SMTP, POP3, NNTP i tak dalej), formaty danych etc - skłądnia oraz
    sematyka, to znaczy co co oznacza i jak powinno / musi / może być
    interpretowane.

    Co do angielszczyzny - nie jestem anglistą, ale ja się naumiałem tak :

    kindly ask - (uprzejmie) prosić
    request - prosić (ale nieco bardziej zdecydowane niż ask)
    demand - rządać

    Z tym, że to są czasowniki, jak to się przekłada na rzeczowniki - tego
    nie wiem, ale podejrzewam, że podobnie.

    Zaraz poszukam czy jest coś w tej sprawie w RFC, sam jestem ciekaw.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 19. Data: 2004-03-19 17:57:19
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    andy wrote:

> [...]
    > roku strasznie trudno jest o ludzi. :-) Wymagania też są normalne - delphi i

    A można wiedzieć co za firma ? Napisałbym na priva , ale masz wpisany
    antyspammer "nie do przejścia" :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz