PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto zainwestować trochę własnego czasu? › Re: Czy warto zainwestować trochę własnego czasu?
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto zainwestować trochę własnego czasu?
    Date: Sun, 20 Jun 2004 20:16:59 +0200

    Slawek [Sun, 20 Jun 2004 19:54:58 +0200]:

    > Wes pod uwage tylko kwestie lacza.... jesli portal zyska na
    > popularnosci to juz dslik kolegi czy inne lacze standardowo
    > wykorzystywane do czegos innego to bedzie pomylka...

    ..i wtedy jak juz zacznie przynosic pieniadze, zapraszam
    do mnie... ;)

    A tak serio: sadze ze jesli masz wolny czas i mozliwosci to
    jasne ze warto. Po pierwsze, zapewne sporo sie nauczysz. Po
    drugie, jezeli jak piszesz nie masz do tej pory na koncie
    zadnego konkretniejszego projektu, to moze to stanowic dosc
    duzy atut w rozmowach. Ja lubie popatrzec co kto umie ;)

    Tak wiec moim zdaniem nie zastanawiaj sie i rob. A moze tak
    z glupia frant trafisz akurat na niszowy temat i nie bedziesz
    musial juz szukac pracodawcy? ;)

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl