PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto do Anglii ??? › Czy warto do Anglii ???
  • Data: 2004-05-24 21:09:03
    Temat: Czy warto do Anglii ???
    Od: "exp" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Byc moze temat ten byl poruszany juz wczesniej, jednak nie bardzo mam czas
    przeszukiwac archiwum, stad moj post.

    Mysle o wyjezdzie na wakacje do Anglii aby zarobic troche kasy... generalnie
    totalnie w ciemno... Zastanawiem sie tylko czy przy obecnej sytuacji taka
    wyprawa ma sens... ciagle slysze o tysiacach ludzi wyjezdzajacych masowo
    autkarami, relacje w gazetach o braku miejsc, itp

    Moze ktos z was powie mi jak jest naprawde ? czy rzeczywiscie jest tak
    strasznie ?

    Jesli jechac to gdzie, wybrzeze, Londyn ?

    Dajcie znac ! pozdrawiam......