PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto? › Czy warto?
  • Data: 2004-02-02 18:04:40
    Temat: Czy warto?
    Od: B R I A N <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni grupowicze.

    Jak myślicie?
    Czy warto zająć się świadczeniem pomocy informatycznej w domu u klienta?
    Jeździć po ludziach i naprawiać komputery, usuwać usterki?
    Czy zdarzyło wam się potrzebować pomocy informatycznej np. po 18-tej,
    kiedy większość firm zamknęła już drzwi?

    Wiem, że jeśli nie spróbuję to się nie dowiem, ale może ktoś życzliwy
    udzieliłby mi odpowiedzi na któreś z pytań.

    Pytam, bo mam wątpliwości. Dziś wiele firm daje gwarancję na naprawę
    sprzętu komputerowego 2 lata, a kultura informatyczna posiadaczy PC
    rośnie wraz z jego używaniem.

    Pozdrawiam.
    Brian.