PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to mi coś da??? › Re: Czy to mi coœ da???
    From: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to mi coœ da???
    Date: Fri, 19 Jul 2002 17:00:51 +0000 (UTC)

    Lubinski <m...@e...pl> napisał(a):

    > Najpierw chciałem jedynie zdać egzaminy certyfikowane MCSA, ale po
    > różnych wypowiedziach uważam ze to jednak za malo.Mam jednak pytanie:Czy
    > duzo wieksze szanse będš, jeœli zapisze sie na dwa kursy z zakresu MS
    > W2000 serwer(oczywiœcie certyfikowane):70-215(W2K Server) i 70-
    > 218(Managing Windows 2000 Network).Mam nadzieje ze te 5000zł wydane na
    > szkolenia i egzaminy nie pójdš na marne.Co Wy o tym sšdzicie?

    Zależy jakiej pracy szukasz. Jeśli szukasz pracy jako administrator sieci,
    to takie egzaminy na pewno podnoszą twoje szanse na rynku pracy, zwłaszcza,
    jeśli nie masz doświadczenia. Jeśli szukasz pracy jako programista, to są
    bezużyteczne. Pamiętaj poza tym, ze takie egzaminy są pozyteczne, gdy są w
    miarę świeże, nikogo nie interesują certyfikaty sprzed kilku lat.