PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca moze kilkukrotnie dawac wypowiedzenie jesli uzna ze poprzednie zawieralo bledy? › Czy pracodawca moze kilkukrotnie dawac wypowiedzenie jesli uzna ze poprzednie zawieralo bledy?
    From: "Yeh" <y...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy pracodawca moze kilkukrotnie dawac wypowiedzenie jesli uzna ze
    poprzednie zawieralo bledy?
    Date: 10 Sep 2006 05:05:06 -0700

    Witam
    Przepraszam ze zaczynam nowy watek, mój poprzedni jest stal sie
    dla mnie nieczytelny i nie znalazlem tam wyjasnienmnie
    interesujacych, a chce jeszcze tylko dowiedziec sie paru kwestii.

    Czy jesli dostalem juz wymówienie ale jest ono fatalnie zrobione,
    zawiera mase bledów jak np brak informacji kto mnie zwalnia, brak
    podpisów pieczatek itp. i zawiera po czesci nieprawde. czy fakt ze
    dostalem ten papier od przelozonego i zawiera skierowane do mnie
    wymówienie moge potraktowac jako prawomocne??
    Jesli jutro pracodawca bedzie chcial mi dac poproawiona wersje, z
    podpisami i pieczatkami
    czy musze je przyjac?
    Jelsi to bedzie dyscyplinarne zwolnienie to bede sie odwolywal,
    czy pomoze mi cos jesli odwolanie bede pisal do
    najwczesniejszego wymówienia które ma bledy?? czy nie ma to
    znaczenia?.
    Pozdrawiam
    Piotrek