PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca moze kilkukrotnie dawac wypowiedzenie jesli uzna ze poprzednie zawieralo bledy? › Re: Czy pracodawca moze kilkukrotnie dawac wypowiedzenie jesli uzna ze poprzednie zawieralo bledy?
  • Data: 2006-09-10 20:11:40
    Temat: Re: Czy pracodawca moze kilkukrotnie dawac wypowiedzenie jesli uzna ze poprzednie zawieralo bledy?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci <news:1157889906.572591.106510@p79g2000cwp.googlegro
    ups.com>
    Yeh <y...@a...net> pisze:

    > Czy jesli dostalem juz wymówienie ale jest ono fatalnie zrobione,
    > zawiera mase bledów jak np brak informacji kto mnie zwalnia, brak
    > podpisów pieczatek itp. i zawiera po czesci nieprawde. czy fakt ze
    > dostalem ten papier od przelozonego i zawiera skierowane do mnie
    > wymówienie moge potraktowac jako prawomocne??

    A czy jako prawomocna uznalbys np. umowe, na której brakuje wszystkich
    danych drugiej strony?
    Nie? To jakim cudem mialbys za prawomocne uznac takie wypowiedzenie?

    > Jesli jutro pracodawca bedzie chcial mi dac poproawiona wersje, z
    > podpisami i pieczatkami czy musze je przyjac?

    Mysle, ze tak. Jesli na tym pierwszym nie ma ani pieczatek, ani podpisów ani
    zadnych informacji o pracodawcy, to na dobra sprawe nawet, gdybys chcial sie
    nim posluzyc, jako dowodem (tylko czego?), to pracodawca moze zrobic z
    siebie idiote i powiedziec, ze to nie on pisal (przeciez nie ma zadnych
    podpisów i pieczatek).

    --
    Nixe