PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pisac w CV...

  • 1. Data: 2004-07-08 11:50:23
    Temat: Czy pisac w CV...
    Od: "SteFuN" <s...@n...spam.wp.pl>

    ... o pracy na czarno ?

    Jakby nie bylo jest to zawsze jakies nabyte doswiadczenie zawodowe . Jesli
    ktos pracowal 2 lata na czarno w firmie, to jak to ujac w CV ? Czy moze
    zostawic w CV luke w zyciorysie (w tym konkretym przypadku wyjdzie brak
    jakiegokolwiek dosw. zawodowego), czy jakos to sprawnie ujac ? A jesli ktos
    dorabia... to czy tez mozna to jakos ladnie ujac ?

    Bo co innego na rozmowie kwalifikacyjnej, zawsze mozna wspomniec o czyms
    takim...

    A co jesli ktos sie stara o prace np. w US ? Czy wposminajac o takich dosw.
    zawodowych moga wyniknac nieprzyjemnosci dla starajacego sie ?

    Moze jest jakas zgrabna formulka w stylu np. : "pomagalem koledze
    prowadzacemu pryw. firme w rozw. problemow z dziedziny IT" ?

    --
    StefFun

  • 2. Data: 2004-07-08 12:02:42
    Temat: Re: pisac
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > ktos pracowal 2 lata na czarno w firmie, to jak to ujac w CV ?

    np:

    19 07 2002 - 20 04 2004 - Dyrektor Handlowy "Prostokąt Sp z o.o." - okres
    nieudokumentowany,

    W.

  • 3. Data: 2004-07-08 14:37:33
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    No właśnie, tylko bardziej dla przyszłego pracodawcy liczy się twoja
    gotowośc do udokumentowania "dorobku zawodowego". Tymczasem bez świadectw
    pracy można przed nowym pracodawcą wypaść jak kombitantor. I tym większe
    podejrzenie wzbudzi się im wyższe stanowisko się zajmowało. Z pracą na
    czarto to śliska sprawa... pod każdym względem.

    Jarek

  • 4. Data: 2004-07-09 04:11:46
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > podejrzenie wzbudzi się im wyższe stanowisko się zajmowało. Z pracą na
    > czarto to śliska sprawa... pod każdym względem.

    Ja osobiscie uwazam (jak pisalem wczesniej), ze to nic nie szkodzi. Jesli 2
    lata ktos pracuje na jakims czarnym stanowisku, to kazdy rozgarniety
    przedsiebiorca w rozmowie jest w stanie wyczuc czy to prawda czy nie,
    pytajac o zakres obowiazkow chocby.
    Raz w zyciu na kilkadziesiat rozmow kwalifikacyjnych poproszono mnie o
    swiadectwa na rozmowe, a jak napiszesz od razu, ze to okres
    nieudokumentowany, to przeciez nikt nie bedzie oczekiwal swiadectwa za ten
    okres, prawda?

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-07-25 20:18:18
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

    "Fotech" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > okres, prawda?
    >
    > Wojtek
    >
    > Czlowieku posluchaj !!! czy Ty uwazasz ze to ktos sprawdza, ludzie
    przeciez wy nawet nie potraficie normalnie myslec.

    Walenty

  • 6. Data: 2004-07-25 22:24:56
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > przeciez wy nawet nie potraficie normalnie myslec.

    jakieś insynuacje? uważasz wszystkich inaczej niz ty myslących za kretynów?
    a poza tym co chciałeś przez powyższa wypowiedź osiągnąć? ktoś w swojej
    wypowiedzi nie ma racji? w którym momencie?
    Szanuj rozmówców. To ci się na pewno opłaci
    > Walenty
    gromax