PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy moge zadawac pytania na rozmowie klasyfikacyjnej ? › Re: Czy moge zadawac pytania na rozmowie klasyfikacyjnej ?
    From: "Brodek" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy moge zadawac pytania na rozmowie klasyfikacyjnej ?
    Date: Thu, 18 Dec 2003 06:34:08 +0000 (UTC)

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Mam takie pytanko : cz jak ide na rozmow klasyfikacyjna o prace, to po jej
    > zakonczeniu, moge zadawac pytania na tematy ktore mnie interesuja osoba
    > ktore mnie przesluchiwaly ? A jezeli tak to jakie tematy moge poruszac a
    > jakie raczej nie ?

    No, że mozna to już wszyscy napisali..
    Ja dodam tylko, że czasem celowo przemilczam jakieś szczegóły by dać możliwość
    kandydatowi zadania pytań. Czasem o dobre pytanie niełatwo. Bywa też, że
    wygodniej oceniać ludzi po pytaniach zadawanych przez nich niż po
    odpowiedziach na zadawane im pytania.. Ktoś, kto się na danej rzeczy nie zna
    nie zada na przykład merytorycznego pytania o daną sprawę..

    Pzdr
    Brodek