PracaGrupypl.praca.dyskusje › juz nie mam sily....

  • 1. Data: 2004-07-06 10:00:53
    Temat: juz nie mam sily....
    Od: "JarekW" <j...@p...gazeta.pl>

    jak sie przebic na p.p.o przez gaszcz swietych zasad USENETu

    Moze p. Maciuszko wstawi sie za mna i zlagodzi lekko kryteria, ewentualnie
    lekko cos tam poprawi, tak by ponisze ogloszenie moglo sie wreszcie ukazac.

    Czy istnieje newsgrupa, gdzie moge wyslac oferte zamiast na p.po tak by po
    np 10 minutach wiedziec czy przeszla ona granice usenetu czy znow zostala
    pojmana przez straznikow swietych zasad :-)

    Szczecin - inzynier informatyk - dzial szkolen i wdrozen

    Firma z grupy 'ORAD Hi-Tec Systems'
    produkujaca oprogramowanie grafiki czasu rzeczywistego do zastosowan
    telewizyjnych
    *zatrudni inzyniera informatyka - w dziale szkolen i wdrozen*

    _Zadaniem bedzie:_
    - instalacja produktów firmy u klientów (sprzet i oprogramowanie)
    - szkolenie uzytkowników
    - pomoc w uruchamiani aplikacji klientów na zainstalowanym sprzecie
    - konsultacje (e-mail, telefon)

    *Praca wymaga bardzo duzo podrózowania po calym swiecie.*

    _Oczekiwania:_
    - wyksztalcenie techniczne
    - hobbystyczne podejscie do komputerów
    - biegla znajomosc angielskiego w mowie i pismie
    - znajomosc innych jezyków bedzie dodatkowym atutem
    - mila prezencja i umiejetnosci interpersonalne
    - umiejetnosc i chec uczenia sie nowych technologii
    - szczególne zamilowanie do podrózowania (samotni preferowani)
    - samodzielnosc i szybkosc dzialania
    - zdolnosci manualne
    - zaradnosc, zdolnosci organizacyjne
    - doswiadczenie i umiejetnosci w zakresie konfigurowania komputerów i
    systemów operacyjnych
    (Windows, Linux, jezyki skryptowe)
    - umiejetnosci w zakresie instalowania oprogramowania
    - znajomosc zagadnien wspólczesnej grafiki komputerowej i technik
    wizualizacji bedzie dodatkowym atutem
    - podstawowa umiejetnosc programowania w C/C++

    *Oferujemy:*
    - ciekawa prace w dobrze zintegrowanym zespole,
    - kontakt z nowoczesnymi technologiami,
    - mozliwosci rozwoju,
    - wspólprace z firmami Hi-Tech w branzy,
    - atrakcyjne wynagrodzenie.
    - forma zatrudnienia: umowa o prace

    Osoby zainteresowane, proszone sa o przeslanie CV (z fotografia) i Listu
    motywacyjnego w y l a c z n i e na adres e-mailowy: i...@o...pl

    Pliki prosze nazwac: 'Nazwisko Imie ID.format'
    gdzie: ID to LM lub CV, a format to doc rtf pdf
    np. 'Kowalski Jan CV.doc'

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.
    Gwarantujemy calkowita dyskrecje.

    ORAD Poland Ltd. www.orad.pl
    ul. Szczerkowa 10
    71-751 Szczecin, Poland

  • 2. Data: 2004-07-06 10:06:47
    Temat: Re: juz nie mam sily....
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "JarekW" <j...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > jak sie przebic na p.p.o przez gaszcz swietych zasad USENETu
    Sygnaturka oddzielona delimiterem, więcej uwag nie mam.
    Delimeter to "-- " (koniecznie ze spacją) a nie jakieś
    "---------------------------------------". Więcej uwag nie mam. Sygnaturka
    nie dłuższa niż 4 linie. :> Ale nie wiem, czy to pomoże, ja znam święte
    zasady usenetu, a mimo to, moje posty się nie ukazały. :)

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 3. Data: 2004-07-06 10:40:53
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Witam,

    Niech pan wytnie polowe tych wymagan, ktore i tak wiekos ludzi spelnia.
    - preferowani samotni, to juz zenada.

    Wieslaw

  • 4. Data: 2004-07-06 12:15:25
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Handlowiec" <h...@o...pl> wrote in message
    > Niech pan wytnie polowe tych wymagan, ktore i tak wiekos ludzi spelnia.
    > - preferowani samotni, to juz zenada.
    A co do treści się celowo nie odnosiłem. Ja na to ogłosznie bym nie
    odpowiedział..., ale to moje subiektywne zdanie.

  • 5. Data: 2004-07-06 12:16:57
    Od: "JarekW" <j...@p...gazeta.pl>

    > Niech pan wytnie polowe tych wymagan, ktore i tak wiekos ludzi spelnia.
    ciekawi mnie ktore
    Po przychodzacych CV widze, ze wiekszosc nie czyta oferty tylko zmienia
    naglowek i wio ....

    > preferowani samotni, to juz zenada.
    tak? Rekordzista byl w zeszlym roku prawie 300 dni w delegacji... Ale to
    pasjonat podrozy. Po skonczeniu zlecenia siedzi w danym kraju az do
    nastepnego i zwiedza....

  • 6. Data: 2004-07-06 12:28:25
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    > Po przychodzacych CV widze, ze wiekszosc nie czyta oferty tylko zmienia
    > naglowek i wio ....
    Trzeba sie nauczyc pisac oferty, sztuka jest takie napisanie, aby napisali
    Ci, którzy nas interesuja. Przy pierwszych ogloszeniach dostawalismy mnóstwo
    smiecia, teraz ciezko odsiac wstepnie 20%.

    > tak? Rekordzista byl w zeszlym roku prawie 300 dni w delegacji...
    Co nie zmienia faktu, ze mozna to inaczej ujac w ofercie. Jak juz pisalem,
    mimo, ze spelniam wymogi i przy zalozeniu ze szukam pracy nadal bym na nie
    nie odpowiedzial.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany dziala wiecznie"

  • 7. Data: 2004-07-06 13:07:24
    Od: "JarekW" <j...@p...gazeta.pl>

    > Trzeba sie nauczyc pisac oferty, sztuka jest takie napisanie, aby napisali
    > Ci, którzy nas interesuja.
    Tak, to znana prawda.
    A uczyc mozna sie na wlasnych bledach albo na cudzych. Albo korzystac z
    dobrych rad.
    Moze kolega konstruktywnie doradzi jak pisac dobre ogloszenie? Ogolnie lub w
    tym przypadku.

  • 8. Data: 2004-07-07 06:38:25
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "JarekW" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze p. Maciuszko wstawi sie za mna i zlagodzi lekko kryteria, ewentualnie
    > lekko cos tam poprawi, tak by ponisze ogloszenie moglo sie wreszcie

    P. Maciuszko kryteriow nie zlagodzi, bo nie on jest od tego.
    Jesli chcesz sie dowiedziec dlaczego sie nie ukazalo zapytaj moderatorow na
    ppo#hell.pl
    A swoja droga sprawdz czy masz poprawne kodowanie w ogloszeniu ktore
    wyslales na ppo.
    bo mam przeczucie ze nie do konca.

    wlasciwe jakos tak:

    m.

  • 9. Data: 2004-07-07 11:07:56
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "JarekW" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > jak sie przebic na p.p.o przez gaszcz swietych zasad USENETu

    No to przyznaj sie teraz co sknociles i juz poprawiles, skoro ogloszenie sie
    ukazalo?

    m.
    zaciekawiona