PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie takie same obawy ? › Czy macie takie same obawy ?
    From: "Salomon" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy macie takie same obawy ?
    Date: Wed, 25 Sep 2002 21:46:09 +0200

    Witam

    Pracowałem w kilku firmach, w jednej straciłem pracę bo były zwolnienia
    grupowe, później podjąłem pracę w kolejnej w której rotacja była że co 2
    miesiące zwalniali i przyjmowali w dziale handlowym. Człowiek się starał,
    jechał na środkach uspokajających aby pracy nie stracić ... zwolnili go,
    powód - w zasadzie tylko jeden : "nieodpowiada nam Pan, ble ble ble .... "
    Po czasie kolejny poleciał bo też się nie nadawał itd.
    Kolejny pracodawca zatrudnił aby zwolnić po 3 miesiącach. Obiecywał rozwój,
    a przyjął do pracy, bo nie był wypłacalny firmie która obsługiwała jego
    system informatyczny. Po czasie gdy kasa spłynęła nie byłem mu juz
    potrzebny, outsourcing wrócił do łask ...a by mi podziekować.
    Mam wyższe wykształcenie, pracowałem w 6 firmach w branży IT, aby obecnie od
    luego bez skutku szukać pracy ... i nie mieć nadzieji na jej znalezienie !
    Wysyłałem oferty, nawet do Warszawuy aby zmienić miejsce zamieszkania, móc
    zmienić ten stan... ale wciaż bezskutecznie.

    Czy macie podobne problemy, że wysyłacie oferty i NIKT WAS nie chce ??? Bo
    już nie widzę innego rozwiązania, albo miałem cholernego pecha trafiać na
    takich co przyjmują człowieka i zwalniają, albo trzeba dziś wysłać 100 ofert
    aby być na 1 rozmowę kwalifikacyjną zaproszonym.
    Chciałbym aby się podzielili uwagami osoby które są w podobnej sytuacji (nie
    tylko) i których NIKT nie chce przyjąć, bo sam nie wiem co już mam myśleć na
    temat rynku pracy.
    I proszę nie piszcie że jedynym rozwiązaniem jest własna działalność, bo
    często to też nieralne z przyczyn materialnych.

    Dziekuję za odpowiedzi
    Salomon