PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?

  • 21. Data: 2004-10-07 09:18:13
    Temat: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <X...@1...0.0.1>, _Normanos_ wrote:
    (..)

    Z wszystkim się zgadzam w 101% - z wyjątkiem tego:

    > 2. pizza przyjezdzala po 45-60 minutach - zdazylem juz wypic cale wino
    > ;-) lub piwo...

    Akurat opóźnienie jestem w stanie zrozumieć. No, może nie godzina, ale
    przy zamawianiu przez telefon 45 min. jest IMHO spoko.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 22. Data: 2004-10-07 16:41:53
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-10-05, gromax <g...@W...interia.pl> wrote:
    > target - praktycznie każda osoba.

    target - informatycy? :-)
    Zamawianie przez telefon ok, ale może jeszcze dołożyć zamawianie przez
    internet? Zależy oczywiście od miejsca, czy dużo ludzi ma dostęp do
    sieci i w ogóle... ale moim zdaniem fajny bajer.
    Jakbyś chciał o tym rozwiązaniu pogadać, to daj znać :-) możemy razem
    dojść do intratnego dla obu stron porozumienia :-)

    Aha, oferuj _koniecznie_ Colę do pizzy. I nie jakieś pepsi czy inne,
    tylko prawdziwą Cole. Cola - zimna (taka oszroniona), pizza ciepła. To o
    to w tym biznesie chodzi...

    Cholerka, jakbym miał kasę, sam bym założył pizzerię moich marzeń. I
    założe się, że bym na tym sporo zarobił :-)

    pozdr,

    --
    Kender
    na potęgę posępnego w3c

  • 23. Data: 2004-10-07 18:24:57
    Temat: gwoli ścisłości
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Aha, oferuj _koniecznie_ Colę do pizzy. I nie jakieś pepsi czy inne,
    > tylko prawdziwą Cole.

    co to jest Cola? chodzi ci o bakterię? drugie zdanie sugeruje napój zbliżony
    do pepisi, czyli pewnie pepsi-coli. A więc rozumiem, że masz na myśli
    Coca-Colę.

    sorry. nie mogłem sie powstrzymać. ale juz od dawna, jak ide do sklepu,
    widze że jest i coca- i pepsi - to proszę skrótowo "kolę" i jak ktoś mi
    podaje coca-cole to udaję śmiertelnir obrażonego bo ja chciałem kolę, ale
    pepsi a nie coca. kola to kola. może być pepsi, coca, może być i inna ....

  • 24. Data: 2004-10-07 18:30:58
    Temat: Re: gwoli ścisłości
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2004 20:24:57 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

> [...]
    > podaje coca-cole to udaję śmiertelnir obrażonego bo ja chciałem kolę, ale
    > pepsi a nie coca. kola to kola. może być pepsi, coca, może być i inna

    Oj, bo sie zdziwisz - ja juz kilkakrotnie widzilem butelki opisane "Cola"
    lub "Kola" bez koncowek. Podobno ktos tez puscil na rynek "Zwykly proszek"
    - jakos raptem znikl ten termin z reklam :)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 25. Data: 2004-10-07 18:50:08
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Pawel Kender Maczewski w
    s.org napisał(a):

    > Aha, oferuj _koniecznie_ Colę do pizzy.

    O tak! Przyda się jako odkamieniacz do czajnika elektrycznego ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 26. Data: 2004-10-08 09:38:38
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@s...com.USUNTO.I.TO>

    Pięknego dnia Thu, 7 Oct 2004 11:18:13 +0200 Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

> [...]
    >
    >Akurat opóźnienie jestem w stanie zrozumieć. No, może nie godzina, ale
    >przy zamawianiu przez telefon 45 min. jest IMHO spoko.

    Gorzej jeśli Ci mówią że dostawa w ciągu 20 min. a dostawca jest za
    godzinę.

    --
    Grzegorz Skaruz
    http://www.skaruz.com - prywatnie

  • 27. Data: 2004-10-08 10:01:33
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Daniel Rychcik napisał(a):

    > Akurat opóźnienie jestem w stanie zrozumieć. No, może nie godzina,
    > ale przy zamawianiu przez telefon 45 min. jest IMHO spoko.

    zalezy jakie miasto.. u mnie srednio w 30 minut sie wyrabiali...

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 28. Data: 2004-10-08 10:03:50
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <2...@4...com>, Grzegorz Skaruz wrote:
    > Gorzej jeśli Ci mówią że dostawa w ciągu 20 min. a dostawca jest za
    > godzinę.

    Ma się rozumieć - podstawa, to mówić jak jest, a nie jak chciałoby
    się, żeby było :) Ja też wolę się np. od razu dowiedzieć, że coś
    będzie "na za miesiąc" niż co tydzień dowiadywać się, że "na za
    tydzień" :)
    Daniel

  • 29. Data: 2004-10-08 10:11:12
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>

    "Grzegorz Skaruz" <g...@s...com.USUNTO.I.TO> wrote in message
    > Pięknego dnia Thu, 7 Oct 2004 11:18:13 +0200 Daniel Rychcik

    > Gorzej jeśli Ci mówią że dostawa w ciągu 20 min. a dostawca jest za
    > godzinę.

    Dlatego lubie jak gosc z Pizzerii powie mi szczerze po jakim czasie bedzie
    Pizza. Jak ma ruch i sie nie wyrabia to mowi ze za godzine i tyle.
    Przynajmniej mam wybor czy czekac czy nie. A jak Pizze dobra robia to i
    tak nastepnym razem do nich zadzwonie.

    Jeszcze jedno: nie ma NIC gorszego jak ktos nadajacy mi przez telefon
    wszystkie mozliwe promocje i dodatki itp. Gdy klient sie o to nie pyta to
    nie kombinowac. W koncu to ja place za telefon.

    Nikodem

  • 30. Data: 2004-10-08 10:18:31
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Pawel Kender Maczewski napisał(a):

    > Aha, oferuj _koniecznie_ Colę do pizzy. I nie jakieś pepsi czy
    > inne, tylko prawdziwą Cole. Cola - zimna (taka oszroniona), pizza
    > ciepła. To o to w tym biznesie chodzi...

    kto pije jeszcze ten odkamieniacz? ;-)
    do pizzy to piwko... ta cola to mozna sobie zepsuc smak dobrej pizzy