PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos znalazl prace przez Internet?

  • 1. Data: 2002-11-20 22:14:16
    Temat: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
    Od: k...@p...onet.pl

    Pisze artykul m.in. o poszukiwaniu pracy przez Internet. Czy komus z Was
    przydaly się informacje, porady itd. umieszczane na witrynach poswieconych
    pracy? Szukam kogos, komu udalo się znalezc prace przez Internet.
    Katarzyna Lopaciuk

  • 2. Data: 2002-11-20 23:47:12
    Temat: Re: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
    Od: "Sławomir Kubit" <s...@p...onet.pl>

    Tak udało się mojej dziewczynie zaczęła prace właśnie od 12.11 br :) i to z
    ogłoszenia na niusach

    Pozdawiam

  • 3. Data: 2002-11-21 08:02:24
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Sławomir Kubit <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arh6uk$nij$...@n...tpi.pl...
    > Tak udało się mojej dziewczynie zaczęła prace właśnie od 12.11 br :) i to
    > ogłoszenia na niusach

    opowiedz coś o tej pracy? Normalna, ciekawa praca czy raczej poniżej
    oczekiwań?
    Duża była konkurencja?
    Jestem ciekaw jak różni się ilość odpowiedzi na ogłoszenie prasowe od
    ogłoszenia w internecie.

    Rafał

  • 4. Data: 2002-11-21 08:56:54
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    > Pisze artykul m.in. o poszukiwaniu pracy przez Internet. Czy komus z Was
    > przydaly się informacje, porady itd. umieszczane na witrynach poswieconych
    > pracy? Szukam kogos, komu udalo się znalezc prace przez Internet.

    wiekszosc znajomych informatykow znalazla prace przez ogloszenia w sieci
    (p.p.o, ale nie tylko). Etat, umowa zlecenie ciagnaca sie od pol roku,
    ponadto fucha w stylu zrobienia strony, sklepu itp.
    Plus jeden znany mi przypadek, ze faktycznie szukali pracownika w ktoryms z
    urzedow- przez strone sluzby cywilnej.
    Jesli chodzi o informacje i porady- na wszystkich stronach jest w sumie to
    samo, w koncu ile mozna pisac o jednym ;)))

    Asiek

  • 5. Data: 2002-11-21 08:59:06
    Od: "Rysia" <e...@w...pl>

    Ja byłam tylko na rozmowie, ale była to poważna firma produkcyjna, po prosu
    za dużo powiedziałam (chodzi o zarobki).Starałam się o stanowisko księgowej.
    Zawsze szukam pracy przez internet, codziennie przeszukuję ogłoszenia ale z
    miernym efektem. Natomiast jeśli chodzi o porady to tylko raz spotkałam się
    z takimi które były mi przydatne - udzieliła je osoba która zajmojowała się
    rekrutacją w firmie UNILEVER.I uważam że takie porady są najcenniejsze.
    Natomiast kiedyś byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w kancelarii adwokackiej
    i prowadził ją młody chłopak w moim wieku i kiedy zaczął mi rzucać pytaniami
    ściągniętymi prosto z jakiejść gazety kobiecej typu CLAUDIA po prostu
    roześmiałam się i postawiłam kreskę na taką pracę.
    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2002-11-21 12:17:40
    Od: Fryderyk Czarnecki <f...@p...pl>

    Jaka jest ilosc odpowiedzi ?
    Heh dalem ostatnio ogloszenie o przepisywanie tekstu .. dostalem w jeden
    dzien 150 emaili, a w prezciagu tygodnia okolo 800, jeszcez przylaza jakies
    niedobitki.

    F.

  • 7. Data: 2002-11-21 13:10:41
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Fryderyk Czarnecki <f...@p...pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:ariilf$6ja$...@n...gazeta.pl...
    > Heh dalem ostatnio ogloszenie o przepisywanie tekstu .. dostalem w jeden
    > dzien 150 emaili...

    Udalo Ci sie przerobic je wszystkie? Czym zwrócil Twoja uwage ten e-mail, po
    którym ostatecznie zatrudniles goscia?

  • 8. Data: 2002-11-21 19:44:05
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Szukam kogos, komu udalo się znalezc prace przez Internet.
    > Katarzyna Lopaciuk

    Mi sie udalo, dwie ostatnie, w tym jedna w Niemczech.

    pozdr.
    artur

  • 9. Data: 2002-11-21 20:00:08
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    Mnie tez sie udalo, tyle ze po glebszym rozpatrzeniu oferty odmowilem.

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-
    http://www.atari.cuprum.com.pl

    Każdy jest tylko taki, jaki jest i inny nie będzie - chyba że jest
    politykiem.

  • 10. Data: 2002-11-21 20:11:37
    Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl>

    > Pisze artykul m.in. o poszukiwaniu pracy przez Internet. Czy komus z Was
    > przydaly się informacje, porady itd. umieszczane na witrynach poswieconych
    > pracy? Szukam kogos, komu udalo się znalezc prace przez Internet.

    ja znalazłam - z ogłoszenia na p.p.o.
    praca jest super, mam umowe o prace i niebawem ide na firmowe andrzejki :)
    nie wiem ile bylo kandydatów, bo krążą różne wieści
    jedni mówią ze 70, inni że 150
    w każdym razie na pewno jest to duuuzo mniej niz przy mojej poprzedniej
    pracy, kiedy dostali ok. 400 podań (było to stanowisko testera w firmie
    informatycznej i szukali go przez ogłoszenie w wyborczej) - ale też i to
    stanowisko jest dużo lepsze (w sensie - wymaga wiecej umiejętności)
    w pisaniu dokumentów i na rozmowach kwalifikacyjnych pomogly mi warsztaty w
    biurze karier - naprawde jestem z nich bardzo zadowolona
    aha - i jak juz znalazlam moja obecną pracę zadzwonili do mnie z jakiegos
    tempservice czy workservice w ktorym wypelnialam aplikację przez intrnet i
    proponowali mi umowe o dzielo (jako asystentka w dziale marketingu czy cos
    takiego) - niestety (a moze na szczeście) spóźnili się
    pozdrawiam i zycze wytrwalosci w poszukiwaniach
    H.