PracaGrupypl.praca.dyskusje › KPMG

  • 1. Data: 2002-11-20 21:52:02
    Temat: KPMG
    Od: "myst" <m...@f...onet.pl>

    czesc

    mam pytanie, dwa tygodnie temu bylem na rozmowie w KPMG (III etap -
    praktyki)
    i powiedziano mi ze za tydzien do dwoch odezwa sie do mnie i powiedza mi czy
    mam przyjsc na ostatnia rozmowe z partnerem firmy czy tez nie.
    do tej pory nikt do mnie nie zadzwonil i nie wiem co sie dzieje, podobno
    powinni do mnie zadzwonic nawet jesli sie dalej nie zakwalifikowalem, z
    drigiej strony dwa tygodnie mijaja jutro.
    macie jakies doswiadczenia a ta firma, jak to sie odbywa i czy jesli do tej
    pory sie nie odezwali to czy juz sie nie odezwa??
    pozdrowienia

    mystek

  • 2. Data: 2002-11-20 22:04:10
    Temat: Re: KPMG
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "myst" <m...@f...onet.pl> wrote in news:arh068$427$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > mi czy mam przyjsc na ostatnia rozmowe z partnerem firmy czy tez nie.
    > do tej pory nikt do mnie nie zadzwonil i nie wiem co sie dzieje,

    Nie wiem jak oni pracuja, ale mysle ze na poczatku przyszlego tygodnia nie
    zaszkodziloby
    do nich zadzwonic (zakladajac, ze oni nie zadzwonia sami do konca tego tyg.).

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-11-20 22:49:33
    Od: "Chance" <c...@p...onet.pl>

    Przewaznie jak mowia, ze zadzwonia nawet, gdy sie nie zakwalifikujesz, to i
    tak nie dzwonia... (przynajmniej z mojego doswiadczenia tak wynika)

    Chance