PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jesteś uczciwy?

  • 11. Data: 2005-03-20 12:23:15
    Temat: Re: Czy jesteś uczciwy?
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Nie rozumiem tego, prawda?

    no w sumie nieladnie..
    ale biorac pod uwage ile kasjerzy w yakich marketach zarabiaja + to ze
    jesli nie Ty to nikt by w sumie nie skorzystal z tego profitu (w sumie
    nie wiem dokladnie jakiego .. bo w niektorych sklepach polega to na
    zbieraniu punktow po prostu za ktore sie dostaje jakis artykul ze
    sklepu)
    no ale fakt - bezczelnie sobie postapil - bo moglby spytac.. i sadze
    ze bys wtedy mu nie odmowil..

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 12. Data: 2005-03-20 12:31:42
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >dlugopis jest w wersji lux i wyglada na drogi. Ale takie tanie standardowe
    >dlugopisy, przyznaje, traktuje jak dobro publiczne krazace miedzy ludzmi i
    >zabierane, jak potrzebuja.

    fakt dlugopisy to popularny towar zawlaszczenia ;) ja dodatkowo mam
    tendencje do ich gubienia
    drugi taki przedmiot to zapalniczki :) - mam znajomego ktory w dziwny
    sposob z roznych spotkan towarzystkich zgromadzil cala polke
    zapalniczek.. i sam nie wie jak to zrobil.. rano zawsze jakas mial w
    kieszeni

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 13. Data: 2005-03-20 12:42:41
    Od: n...@g...pl

    CanoE wrote:

    > no w sumie nieladnie..

    "W sumie nieladnie"?!?

    Jesli na ulicy zaczepi Cie menel i "poprosi" o 2 zlote to tez powiesz,
    ze to "w sumie nieladnie" ale on "malo zarabia"? To jest przeciez
    ordynarna kradziez. Co za roznica, czy ktos okurat okrada przechodnia,
    czy swojego pracodawce? Ja z dwojga zlego wolalbym juz menela - z
    kasjerami stykam sie czesciej i chclalbym wierzyc, ze sa oni uczciwi
    _wobec wszystkich_.

> [...]
    > sklepu)
    > no ale fakt - bezczelnie sobie postapil - bo moglby spytac.. i sadze

    ..i pomogl mu okrasc jego pracodawce. Swietnie!

  • 14. Data: 2005-03-20 13:02:19
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 3/20/2005 12:09 PM, Przemysław Maciuszko wrote:

    > 1. Naucz się cytować
    > 2. Wystarczyło zapytać raz, czy mogę sporadycznie używać ksera do
    > skserowania prywatnych rzeczy

    A wiesz, że, chcąc być uczciwym i pytając o to swojego pracodawcę, a tym
    bardziej chwaląc się tym publicznie postawiłeś go w bardzo nieprzyjemnej
    sytuacji? Bo jeśli Ci pozwolił Ci korzystać ze służbowego ksero,
    telefonu itepe w celach prywatnych, czyli udzielił Ci nieodpłatnie
    pewnego świadczenia, to powinien uwzględnić teraz wartość tego
    świadczenia w rozliczeniach Twojego podatku i ZUSu? I "pierwszy kontrol"
    z US może zarzucić mu błędne naliczenie kosztów uzyskania przychodów i,
    co za tym idzie, podatków i parę innych rzeczy?

    To może się wydawać śmieszne, ale pamiętam historię, jak przyszedł taki
    kontrol do jakiejś firmy, nie miał się do czego przyczepić, więc na
    koniec poprosił o szklankę herbaty. I jak ją dostał, to spytał, jak
    zakup tej herbaty został zaksięgowany - oczywiście, jako zakup napojów
    dla pracowników, jest to dozwolone przepisami. "Ale ja nie jestem
    pracownikiem" - powiedział kontrol - "więc ta herbata powinna być
    zaksięgowana jako koszty reprezentacji i reklamy", a na to jest
    oddzielne konto, ścisłe limity itepe.

    BP, NMSP

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

  • 15. Data: 2005-03-20 13:07:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> wrote:

    > telefonu itepe w celach prywatnych, czyli udzielił Ci nieodpłatnie
    > pewnego świadczenia, to powinien uwzględnić teraz wartość tego

    Tak ogólnie, to nie doczytałeś. Ja się z tego rozliczałem.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 16. Data: 2005-03-20 13:11:43
    Temat: [ot]Re: Czy jeste? uczciwy?
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-20 13:23, *CanoE* w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > sklepu)
    > no ale fakt - bezczelnie sobie postapil - bo moglby spytac _.._ i sadze

    o co chodzi z tymi kropkami? :)
    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 17. Data: 2005-03-20 13:14:56
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-20 14:02, *Mariusz 'BB' Trojanowski* w te oto
    słowa się odzywa:

> [...]
    > pracownikiem" - powiedział kontrol - "więc ta herbata powinna być
    > zaksięgowana jako koszty reprezentacji i reklamy", a na to jest

    co kontrolerowi to dalo? czy wyciagal z tego jakies konsekwencje?

  • 18. Data: 2005-03-20 13:51:35
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 3/20/2005 2:14 PM, Pajączek wrote:

    > co kontrolerowi to dalo? czy wyciagal z tego jakies konsekwencje?

    A, tego to już nie wiem, ot, taka "urban legend" krążąca po biurach. To
    tak jak wtedy, gdy policjant zatrzyma Cię do kontroli i stwierdzi, że
    masz np gaśnicę bez corocznej pieczątki. Czy wynika z tego coś
    strasznego? No niby nie, ale.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Kiedy już o tym mowa, to ja chciałbym usłyszeć, jak się śmieje pan

  • 19. Data: 2005-03-20 14:15:34
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Jesli na ulicy zaczepi Cie menel i "poprosi" o 2 zlote to tez powiesz,
    >ze to "w sumie nieladnie" ale on "malo zarabia"?

    jak ladnie poprosi to mu dam :P
    menel tez czlowiek :P

    >..i pomogl mu okrasc jego pracodawce. Swietnie!

    no bez przesady.. a jak znajomy poprosi zebym moje zakupy zrobila na
    jego karte(bo zbiera punkty) to to tez kradziez??
    stworzenie takich kart nabijajacych punkty za zakupy stwarza takie
    mozliwosci.. i mysle ze hipermarkety maja tego swiadomosc .. a to ze
    jeden zbiera punkty a drugi nie.. hmm

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 20. Data: 2005-03-20 14:16:39