PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jesteś uczciwy?

  • 31. Data: 2005-03-21 08:07:00
    Temat: Re: Czy jesteś uczciwy?
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Jakub Turski napisał :

    > Witajcie,
    >
    > Zakupy w markecie. Kasjer pyta o fakt posiadania jakiejśtamkarty
    > punktowej. Nie mamy. Wyciąga swoją, wrzuca w czytnik. Na pytanie "czyja to
    > karta" odpowiada spokojnie "moja".
    >
    > Powiedzcie mi proszę, czy to jest normalne? Wiem że stanowisko kasjera
    > kokosów nie daje, ale, do kroćset, masz człowieku pracę, to ją szanuj! Dwa
    > złote, bo tyle zdaje się ten człowiek zgarnął to fortuna nie jest, jakby
    > się uprzejmie zapytał "czy mogę" usłyszałby "a proszę bardzo". Niestety,
    > za zachowanie dokładnie odwrotne dostanie po łapach...

> [...]
    A co cię to obchodzi? jak chcesz zbierać punkty, to se załóż kartę punktową
    i zbieraj, ale odpier... się od kasjera. Jesteś takim typem co uważa, że
    jak ty nie dostałeś punktów to kasjer też nie może. Żygać się chce!!!
    --
    _____________________________

  • 32. Data: 2005-03-21 08:15:28
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net>

    On 2005-03-20, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
    > komputera, drukarki i licznych innych rzeczy, nawet w najbardziej oszczednie
    > zorganizowanych firmach nie spotkalam sie z rozliczaniem pracownikow z
    > oddanych im do uzytku dlugopisow :)

    To u nas byś się zdziwił... firma do specjalnie oszczędnych nie należy
    (tam gdzie oszczędności mogłyby mieć sens), ale pojawił się pomysł
    rozliczania się, między innymi, z długopisów. Oczywiście skończyło się
    na tym, że coniektórzy nakupili sobie długopisów za _swoje_ pieniądze, żeby
    mieć święty spokój... A takie pomysły "z góry" traktujemy jako lokalny
    folklor...

    Pozdrowienia,
    Jacek

  • 33. Data: 2005-03-21 17:21:38
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching HERAKLES write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 21 mar 2005 at 08:07 GMT

    >A co cię to obchodzi? jak chcesz zbierać punkty, to se załóż kartę punktową
    >i zbieraj, ale odpier... się od kasjera. Jesteś takim typem co uważa, że
    >jak ty nie dostałeś punktów to kasjer też nie może.

    Przecież napisałem o co chodzi, nie? Wystarczyło się zapytać. A rozochocony
    powodzeniem kolekcjoner punktów zainstaluje sobie w etapie drugim kopiarkę do
    kart magnetycznych...

    >Żygać się chce!!!

    Pisze się to słowo przez 'rz', bo to czynność długotrwała :P

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 34. Data: 2005-03-21 18:19:31
    Temat: Re: [ot]Re: Czy jeste? uczciwy?
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-20 15:16, *CanoE* w te oto słowa się odzywa:

    > skrot od "..." :P
    >

    > CanoE
    > _______________________________
    > www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

    uffff, bo juz myslalem ze to lepsza, wzmocniona, mocno zaakcentowana
    kropka :)

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 35. Data: 2005-03-21 19:38:33
    Temat: Re: [OT] Czy jesteś uczciwy?
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    > Nie ma sprawy, ale nie mów tego mojej Żonie, ok?

    ok, nie ma sprawy
    moja narzeczona lepiej zeby tez tego nie widziala :)

    pozdrawiam
    yam