PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest sens wyjechać do Australii? › Czy jest sens wyjechać do Australii?
    Date: Sun, 06 Feb 2011 11:18:41 +0100
    From: Piotr <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy jest sens wyjechać do Australii?

    Witam!
    Znalazłem ofertę kursu IT w Australii:
    http://www.naukaipraca.pl/90/75_kurs-IT-australia

    Jestem studentem politechniki wroclawskiej (informatyka). Wyjechalbym
    sobie po skonczeniu uczelni.

    Czy poza zwiedzeniem Australii, podszkoleniem angielskiego ma to jakis
    sens? Czy skonczenie takiego kursu będzie jakimś atutem trochę większym
    niż "lepiej mieć niż nie mieć"? Czy są pracodawcy w Polsce którzy takie
    coś docenią?

    Jak jest z pracą w IT w Australii? (po skonczeniu powiedzmy politechniki
    wroclawskiej i tego kursu)

    Interesuje mnie programowanie i bazy danych...

    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr