PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest sens wyjechać do Australii? › Re: Czy jest sens wyjechać do Australii?
  • Data: 2011-02-06 11:35:16
    Temat: Re: Czy jest sens wyjechać do Australii?
    Od: "andrzej" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:4d4e757a$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam!
    > Znalazłem ofertę kursu IT w Australii:
    > http://www.naukaipraca.pl/90/75_kurs-IT-australia
    >
    > Jestem studentem politechniki wroclawskiej (informatyka). Wyjechalbym sobie po
    > skonczeniu uczelni.
    >
    > Czy poza zwiedzeniem Australii, podszkoleniem angielskiego ma to jakis sens?
    > Czy skonczenie takiego kursu będzie jakimś atutem trochę większym niż "lepiej
    > mieć niż nie mieć"? Czy są pracodawcy w Polsce którzy takie coś docenią?

    Wszyscy to docenią, jeżeli zdobyty papierek będzie pisemnym potwierdzeniem
    posiadania przez Ciebie potrzebnej temu pracodawcy wiedzy i umiejętności.
    Nikt tego nie doceni, jeżeli zdobyty papierek będzie pisemnym potwierdzeniem
    zaliczenia kursu.

    > Jak jest z pracą w IT w Australii? (po skonczeniu powiedzmy politechniki
    > wroclawskiej i tego kursu)
    >
    > Interesuje mnie programowanie i bazy danych...

    A czy na tym kursie uczą też korzystać z google? :)

    --
    andrzej

    Zamień oszczędności na złoto! Raty! Dostawa do domu lub przechowanie w
    wiedeńskim skarbcu! Pełna dyskrecja! Ubezpieczenie! Gwarancja odkupienia z
    przelewem na konto w dowolnym banku świata! g...@o...pl