PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana › Czy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana
    Date: Thu, 26 Dec 2002 18:55:15 +0100

    Znow mam problem. Wysylam od mniej wiecej dwoch tygodni swoja oferte na
    w/w grupe. Ze wzgledu na ilosc ofert, powtarzam ja codziennie. Dzisiaj
    dokladnie przyjrzalem sie efektom tego wysylania:

    - posty wyslane mniej wiecej do poprzedniego tygodnia zostaly wykasowane
    --> w mojej przegladarce zostaly tylko naglowki, na serwerze TPI
    wyglada, ze je wcielo;

    - posty wyslane pozniej wogole nie doszly na w/w grupe;

    - jako, ze korzystam z dialupu nie mam mozliwosci kasowania postow;

    Dodam, ze nie obrazalem w nich nikogo i nie naruszalem praw autorskich,
    chyba ze podanie nazwy firmy produkujacej aplikacje jest takim
    naruszeniem, ale wtedy trzeba by wszystkie MS, Novelle itd. pokasowac.

    Pytanie --> co to za jakis poganski zwyczaj? A moze ja cos skopalem?

    Flyer