PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana

  • 1. Data: 2002-12-26 17:55:15
    Temat: Czy ja czegos nie wiem - znow pl.praca.poszukiwana
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Znow mam problem. Wysylam od mniej wiecej dwoch tygodni swoja oferte na
    w/w grupe. Ze wzgledu na ilosc ofert, powtarzam ja codziennie. Dzisiaj
    dokladnie przyjrzalem sie efektom tego wysylania:

    - posty wyslane mniej wiecej do poprzedniego tygodnia zostaly wykasowane
    --> w mojej przegladarce zostaly tylko naglowki, na serwerze TPI
    wyglada, ze je wcielo;

    - posty wyslane pozniej wogole nie doszly na w/w grupe;

    - jako, ze korzystam z dialupu nie mam mozliwosci kasowania postow;

    Dodam, ze nie obrazalem w nich nikogo i nie naruszalem praw autorskich,
    chyba ze podanie nazwy firmy produkujacej aplikacje jest takim
    naruszeniem, ale wtedy trzeba by wszystkie MS, Novelle itd. pokasowac.

    Pytanie --> co to za jakis poganski zwyczaj? A moze ja cos skopalem?

    Flyer

  • 2. Data: 2002-12-26 18:09:26
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wyslalem przez portal GW i na razie jest. Ciekawe jak dlugo? Krasnoludki ?

    Flyer

  • 3. Data: 2002-12-26 19:30:30
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl>

    A ja wysłałam swoje ogłoszenia na "praca.szukana" 17 grudnia i nie wiadomo
    dlaczego zniknęło. Widziałam jej jeszcze kilka dni temu .... Nie byłabym
    zdziwiona gdyby wykasoawano wszystkie ogłoszenia z danego dnia ale dziwnym
    trafem z nieznanych przyczn wykasowano tylko mnie ( no i może jeszcze jakieś
    pojedyncze osoby) Ciekawi mnie dlaczego tak się dzieje? Chyba też zacznę
    wierzyć w krasnolutki...

  • 4. Data: 2002-12-27 23:41:39
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

    > Znow mam problem. Wysylam od mniej wiecej dwoch tygodni swoja oferte na
    > w/w grupe. Ze wzgledu na ilosc ofert, powtarzam ja codziennie.

    ;)

    Ja ostatnio wyslalem na taka grupe swoj list motywacyjny. Odzewu oczywiscie
    0 ;) ale...

    mniej wiecej po 24h zauwazylem post, w ktorym znalazlo sie duzo bardzo
    dziwnie znajomych mi tresci.
    Mam "wrazenie", ze ktos wzial moje wypociny, kilkanascie glupich linijek
    tekstu, nad skleceniem ktorych sieczalem "troszeczke" wiecej niz 1h, troche
    poprawil (dopisal kilka swoich) i poscil na ta sama grupe.

    Niby to co poslalem na newsy, stalo sie publiczne, czy coos, ale bylem
    wsciekly...

    pozdr
    Akote

    ps.
    najbardziej mi sie podobalo, to ze gosc przekopiowal pewne fragmenty, ktore
    delikatnie to ujmujac nie najpoprawniej sa sformulowane, pan Miodek raczej
    nie bylby z nich za bardzo zadowolony jak np."centralizacja instalacji
    oprogramowania i poprawek" (chyba jakos tak ;)
    nawet chcialem sie go zapytac co przez to rozumie, ale nie chcialem sie
    dodatkowo denerwowac ;)