PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy Incenti to czarna dziura?

  • 1. Data: 2002-11-21 07:37:59
    Temat: Czy Incenti to czarna dziura?
    Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>

    W sensie jak najbardziej astrofizycznym, nie przenośnym?

    Uzasadnienie: mój dobry kolega wyjechał do Warszawy i zaczął dla nich
    pracować półtora miesiąca temu. Od tego czasu nie odpowiada na maile, SMS-y,
    nie odbiera komórki. Po prostu zniknął pod horyzontem zdarzeń, czyli spełnia
    definicję obiektu, który wpadł w czarną dziurę.

    Dziwne jest tylko to. że fizycznie podobno wciąż istnieje, są raporty
    świadków, którzy go widzieli.

    Z tego co wiem, firma ta należy do TP S.A i Prokomu, co może budzić pewne
    podejrzenia (patrz Opcja Alternatywna 1).

    Opcja Alternatywna 1 - czy jest to może przykrywka jakiejś tajnej agencji
    typu CIA/ABW? Wówczas możliwe, że zrobili mu pranie mózgu.

    Opcja Alternatywna 2 - czy cała Warszawa to czarna dziura?

    Zaniepokojony/ Mariusz

  • 2. Data: 2002-11-22 06:58:46
    Temat: Re: Czy Incenti to czarna dziura?
    Od: "Schwester" <J...@m...ppkrow.krakow.pl>

    może poprostu wysłali go na szkolenie ??

    Użytkownik "Mariusz T." <m...@u...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ari2h5$gkt$1@news.gazeta.pl...