PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i nie przedłużona umowa o pracę w okresie próbnym

  • 1. Data: 2009-02-24 14:36:02
    Temat: CV i nie przedłużona umowa o pracę w okresie próbnym
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam taki problem, pracowałem przez 3 miesiące w okresie próbnym, jednak po tym
    czasie mój kierownik stwierdził że nie spełniam jego oczekiwań i firma nie
    przedłużyła mi umowy o pracę. W cv nie wyglada to zbyt dobrze, branża
    informatyczna. W jaki sposób wytłumaczyć następnemu pracodawcy, że nie
    przedłużono mi umowy, bo na pewno zapyta o to, co powiedzieć, żeby zabrzmiało to
    w miarę dobrze i wiarygodnie?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-24 14:41:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > w miarę dobrze i wiarygodnie?
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Rozumiem, że nie chcesz mówić, że bardzo Ci zależało na pracy, ale
    pomimo dobrych chęci byłeś tak kiepski, że mimo to pracodawca wolał się
    Ciebie pozbyć?

    Możesz to trochę ubarwić i powiedzieć, że po 3 miesiącach
    stwierdziłeś, że nie odpowiada Ci praca w tej firmie, dokładnych powodów
    nie ma co podawać, mogą być zbyt szczegółowe, to może być i brak
    podwyżki, i nieciekawe towarzystwo, czy na przykład trudne dojazdy do
    pracy itp. itd. Przecież okres próbny dotyczy próby obu stron.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-02-24 15:25:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:139f.0000033c.49a405d2@newsgate.onet.pl Adam
    <a...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > że nie przedłużono mi umowy, bo na pewno zapyta o to, co powiedzieć,
    > żeby zabrzmiało to w miarę dobrze i wiarygodnie?
    A po co chcesz się tak szczegółówo zwierzać komuś obcemu w tym cv?
    Myślisz, że on ci się w rewanżu zwierzy, iż jego firma cienko przędzie, ma
    na karku skarbówkę, nieterminowo wypłaca wynagrodzenia i prawdopodobnie
    padnie?
    Sprawa jest prosta, nie interesowała cię dalsza współpraca z tym pracodawcą
    i to wszystko.
    I nie ma mowy o żadnym "przedłużaniu". Umowa o pracę na okres próbny to
    umowa na czas określony i rozwiązuje się z upływek okresu na jaki została
    zawarta.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-02-24 16:44:30
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 24 Feb 2009 15:36:02 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
    > przedłużono mi umowy, bo na pewno zapyta o to, co powiedzieć, żeby zabrzmiało to

    Jak masz inne ciekawe doświadczenia, to tego po prostu nie pisz i tyle.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-03-03 13:37:13
    Od: Piotr Potulski <p...@g...com>

    On 24 Lut, 15:36, "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > w miarę dobrze i wiarygodnie?
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Nie dostałeś uzgodnionej przy zatrudnieniu podwyżki
    Piotrpo