PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?

  • 11. Data: 2007-08-01 11:49:54
    Temat: Re: Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > efekt - nie moga znalezc pracownika, czyli wszystkie "bo" mozna sobie w
    > buty wsadzic...

    Doprecyzuj: nie mogą znaleźć specjalisty/fachowca, który coś sobą
    reprezentuje. Bo zwykłego pracownika jak najbardziej potrafią znaleźć
    bez problemu póki co.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2007-08-01 12:09:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bańcer pisze:

    > Doprecyzuj: nie mogą znaleźć specjalisty/fachowca, który coś sobą
    > reprezentuje. Bo zwykłego pracownika jak najbardziej potrafią znaleźć
    > bez problemu póki co.

    Niedawno i z tym mieli problem i chyba maja dalej w sklepach w Lodzi...
    A fachowcow zapewne i w innych miejscach ciezko im znalezc, bo coraz
    wiecej ludzi zaczelo szanowac swoj czas i jesli ewentualny pracodawca
    nie chce podac widelek, badz rzedu wielkosci kwoty, to rezygnuja z
    rozmowy z takim pracodawcom - szkoda czasu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2007-08-01 12:28:01
    Od: "Andrew" <a...@...c>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Proste jak drut: chodzi o to, aby zapłacić jak najmniej. A ponieważ
    > pracodawcy nie czytają niestety w myślach, to starają się tą jak
    > najmniejszą stawkę wynegocjować na różne sposoby. Gdyby natomiast podali z
    > góry zarobki, czy nawet widełki, to by sobie drogę do negocjacji zamknęli.

    Grasz na grupie strasznego sk...ela, ale czasami udaje się Tobie napisać coś
    rzeczowego.
    Szkoda, że wszyscy pracodawcy nie są tay bezpośredni - wiedzielibyśmy kogo
    omijać.

    Pozdrówka,
    Andy

  • 14. Data: 2007-08-01 12:45:29
    Od: opus93 <o...@i...eu>

    On 1 Sie, 13:49, Wojciech Ba cer <p...@p...pl> wrote:

    > Doprecyzuj: nie mog znale specjalisty/fachowca, który co sob
    > reprezentuje. Bo zwyk ego pracownika jak najbardziej potrafi znale
    > bez problemu póki co.
    >
    > --
    > Wojciech 'Proteus' Ba cer
    > p...@p...pl

    Spece/fachóry, którzy co sob reprezenuj albo dawno ju wyjechali za
    granic albo nie szukaj pracy za mniejsze pieni dze ni sami s w
    stanie zarobi na w asnej dzia alno ci. A wszystko to dzi ki
    pracodawcom, którzy BARDZO oszcz dnie podchodz do zatrunienia
    specjalistów. Moim skromnym zdaniem, albo przyjd czasy, e
    specjali ci zaczn zarabia wi cej od zatrudniaj cych, którzy nie
    potrafi lub nie chc pracowa , albo z POLSKI zrobi si druga RUMUNIA.

  • 15. Data: 2007-08-01 13:08:24
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    A ja uważam że z niego taki pracodawca jak z psiej du... trąba. Po prostu jakiś
    szczeniak robi zadymę na grupie. Może jego tatuś jest pracodawcą :)

  • 16. Data: 2007-08-01 13:51:12
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > Zastanawia mnie czemu to robia? Przeciez oszczedzili by sobie czasu,
    > "odstrzeliwujac" kandydatow ktorzy na dana propozycja finansowa sie
    > poprostu nie zgodza.

    No wiesz niektóre firmy płacą znośnie jeśli zależy im na pozyskaniu pracownika
    ale napewno żadna nie zapłaci więcej skoro pracownik zgodzi się pracować za
    mniej. Dlatego jest ważne zarówno dla pracownika jak i dla pracodawcy żeby ta
    druga strona podała swoją kwotę. Jest o wiele łatwiej negocjować jeśli wiemy z
    jakiego rzędu kwotami jest zainteresowana druga strona.

  • 17. Data: 2007-08-01 20:08:40
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    opus93 napisał(a):
> [...]
    > specjali ci zaczn zarabia wi cej od zatrudniaj cych, którzy nie
    > potrafi lub nie chc pracowa , albo z POLSKI zrobi si druga RUMUNIA.
    Diakrytyfobia?

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 18. Data: 2007-08-01 20:24:23
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-01 22:08, taki ktos jak Maciek Sobczyk napisac raczyl:

    Nie, myślę że to Google Groups :-/

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 19. Data: 2007-08-03 05:19:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Wed, 1 Aug 2007 15:51:12 +0200, od Gienek :

    > No wiesz niektóre firmy płacą znośnie jeśli zależy im na pozyskaniu pracownika
    > ale napewno żadna nie zapłaci więcej skoro pracownik zgodzi się pracować za
    > mniej.

    nie zawsze...
    czasem bywa tak, że idziesz na rozmowę i mówisz, że chcesz 1900 brutto, a
    oni ci mówią, że zapłacą 2150 zł.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 20. Data: 2007-08-03 05:56:07
    Od: "Zygfryd" <z...@a...su>

    > Zastanawia mnie czemu to robia?

    Ba w Polsce to nawet uczą starających się o pracę aby
    w czasie rozmowy kwalifikacyjnej nie poruszali broń boże
    tematu wynagrodzenia gdyż będzie to źle wdziane przez pracodawcę

    Oferty pracy w których pracodawca unika podania danych odnośnie
    wynagrodzenia
    które proponuje należy odrzucić na dzień dobry.Nie ma sensu ponoszenia
    kosztów
    związanych z rekrutacją, a te bywają wieloetapowe, gdy nie wiemy o co się
    staramy
    No chyba że jesteśmy naiwni i dajemy się łapać na obietnice typu: praca w
    renomowanej firmie, możliwośc awansu, prosta scieżka kariery, praca w młodym
    dynamicznym zespole, możliwość podnoszenia kwalifikacji itp standartowe
    dyrdymałki

    Darek